دکتر جواد خسروی: گویی رافت نظام اسلامی منجر به سوء استفاده جریان فتنه شده و لازمست در این خصوص تجدیدنظر صورت گیرد و با فتنه گران و شبهه افکنان برخورد قاطع و جدی و به موقع صورت پذیرد.

۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۲ کد : ۲۰۴۲۹ دانشگاه نهاد
تعداد بازدید:۲۷۹
بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ کاشان و اعلام برائت از جریان فتنه و درخواست برخورد قاطع و مناسب با فتنه گران

در روزهای اخیر، متنی در یکی از سایتهای منتسب به فتنه، بعنوان‌ بیانیه فردی معلوم الحال و شکست خورده در انتخابات ۸۸  منتشر شده است که محتوای آن آکنده از نسبتهای ناروا به نظام مقدس جمهوری اسلامی و توهین به شهدای مظلوم‌ مدافع حرم است. این قبیل بیانیه ها از سوی وی مسبوق به سابقه بوده و هرگز ملت شریف ایران فراموش نمی کند که او، افرادی که در سال ۸۸ در روز عاشورا به محضر حضرت سیدالشهدا(ع) جسارت و توهین نمودند را امت خدا جو نامید. گر چه سایت‌ها و شبکه‌های معاند از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا گرفته تا اینترنشنال و... بیانیه این شخص فتنه‌گر را پوشش دادند، اما ادبیات حاکم بر مطالب سخیف این فرد، حاکی از وجود دستاندرکاران پشت‌صحنه‌ای است که می‌خواهند از یک‌سو، استفاده ابزاری از فتنه‌گران کرده و آنها را به بلندگوی داعش و رژیم صهیونیستی در داخل بدل کنند و از سوی دیگر با رادیکالی کردن فضای سیاسی داخل، سرخوردگی عمیقی که در بدنه اجتماعی این طیف به وجود آمده را بازسازی نمایند.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن اعلام برائت از جریان فتنه؛ درخواست برخورد قاطع و مناسب با فتنه گران را دارد و اعلام می نماید؛ گویی رافت نظام اسلامی منجر به سوء استفاده جریان فتنه شده و لازمست در این خصوص تجدیدنظر صورت گیرد و با فتنه گران و شبهه افکنان برخورد قاطع و جدی و به موقع صورت پذیرد.

✍جواد خسروی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان


نظر شما :