گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کاشان در مشهد اردهال

۱۵ آبان ۱۳۸۷ | ۱۴:۰۷ کد : ۱۴۲۸۰ دانشگاه
تعداد بازدید:۹۰۶
جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی سال تحصیلی ۸۸-۸۷ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان در آیین ویژه‌ای یکشنبه شب پنجم آبان‌ماه سال جاری در مشهد اردهال کاشان گردهم آمدند.

رئیس دانشگاه کاشان در این گردهمایی، فرزندان شاهد و ایثارگر را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: همانگونه که پدران شما، از نقش‌آفرینان و چهره‌های ماندگار میدان جبهه و جنگ و فرهنگ شهادت بودند، امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهداست.
دکتر «سیدجواد ساداتی‌نژاد» افزود: امروز کشور ما، که دشمنان زیادی در کمین آن نشسته و قصد تخریب فرهنگ ایثار، ایمان و معنویت آن را دارند، بیشتر از هر چیز به تلاش و همت شما جوانان و دانشجویان نیاز دارد تا به اهداف عالیه انقلاب دست یابیم.
مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان گفت: در این گردهمایی بیش از یکصد نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کاشان، علوم پزشکی، پیام نور، آزاد اسلامی، آموزشکده فنی شهید رجایی و آموزشکده فدک حضور داشتند.
«جواد نخی»، هدف از این گردهمایی را ارائه و تبادل تجربیات، ارتقاء سطح آگاهی، ایجاد انگیزه و روحیة شادابی و نشاط و بررسی و رفع مشکلات و نیاز دانشجویان شاهد و ایثارگر ذکر کرد.
گفتنی است این مراسم برای نخستین بار به پیشنهاد مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان برگزار گردید و در پایان مراسم و پس از ضیافت شام در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) به شرکت کنندگان هدایایی تقدیم شد.
در این آیین مسئولان بنیاد شهید و مدیران دفاتر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان حضور داشتند و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.


منبع: http://kashanu.ac.ir/modules.php?name=News&file=article&sid=677


نظر شما :