با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نمایشگاه "بهشت ویران " گشایش یافت

۳۰ دی ۱۳۸۷ | ۱۲:۰۹ کد : ۱۴۳۳۷ کاشان
تعداد بازدید:۹۱۶
همزمان با سالگرد تخریب بارگاه ملکوتی امامین عسگریین علیه السلام ، نمایشگاهی با عنوان "بهشت ویران "‌ امروز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گشایش یافت .

به گزارش پورتال خبري كاشان  در آيين گشايش اين نمايشگاه نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان  گفت : امروز شما در جبهه فرهنگي عليرغم همه توطئه هاي دشمن شاهد فتح در جبهه فرهنگي هستيد .
آيت الله نمازي ضمن تقدير و تشكر از دست انداركاران نمايشگاه گفت : اين اقدام نشان دهنده اوج عزم و اراده جوانان پرشورما براي ترويج تفكر توحيدي و دفاع از مكتب اهل بيت عليه اسلام است .
وي تخريب حرمين عسگرين را گوشه اي از توطئه هاي استكبارو‌عوامل مزدور و وابسته آنها بنام وهابيت و تندروروهابيون خواند و گفت :‌ نمونه ديگر آن را امروز دنيا در باريكه غزه شاهد است كه ارتشي مجهز ومقتدر با تمام تجهيزات و امكانات از راه هوا و زمين و دريا  براي سركوب كردن عده اي كودك بي پناه و دولت مردمي حماس بسيح شده است .  
به گفته وي حمله به غزه كه به قصد سركوب كردن حماس و دولت قانوني و مردمي حماس انجام شده بود امروز با آتش صهيونيست ها نتيجه اي جزء شكست براي صهيونيست ها در بر نداشته است  .
عضو خبرگان رهبري با اشاره به اينكه با هيچ ابزاري امكان تهييج نمودن دنيا برعليه صهيونيست ها امكان پذيرنبودخاطرنشان كرد : امروز صهيونيست ها با جناياتي كه در فلسطين و غره مرتكب شدند با دست خود دنيا برعليه خودشان تهييج نمودند وملتهاي دنيا اين حركت اسرائيل را محكوم و خواستار انزواي اين حكومت غير قانوني جنايتكارشدند .
آيت الله عبدالنبي نمازي يادآورشد : مردم مظلوم و مسلمان غزه با بيش از 1300 نفرشهيد و چند هزارمجروح  هرچند تاوان سنگيني را در اين نبرد پرداخت   اما بهره معنوي كه اسلام كسب كرد بيش از تاوان سنگيني بود كه داده شد  .
وي پيروزي مسلمانان در عرصه فرهنگي و سياسي را پيروزي بزرگي خواند و گفت : يكي از پيامهايي كه در هجوم اسرائيل به غزه به جهان منعكس شد اقتدار ، ايدئولوژي و تفكرتوحيدي مكتب اسلام بودكه انسانهايي تهيدست و بدون هيچگونه امكانات و تجهيزاتي فقط با سلاح ايمان تا آخرين نفس ، تا آخرين نفر وآخرين خانه ايستادند و مقاومت كردند تا به پيروزي رسيدند .
نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان پيروزي مردم غزه براسرائيل را يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و يادآورشد : بعد از پيروزي حزب الله درجنگ 33 روزه بر ارتش اسرائيل ، ارتشي كه در برابر ارتش قدرتمند چهار كشور عربي عراق ، مصر ، سوريه و اردن به پيروزي رسيده بود و پيروزي مردم غزه بر ارتش مجهز اسرائيل نتيجه ولايت مداري و حركت مسلمانان بر محور ولايت است .
در ادامه مسئول مجمع فرهنگي قرآني امامين عسگريين و مجري نمايشگاه "بهشت ويران " برگزاري نمايشگاه را نتيجه تلاش بچه هاي بسيجي اين مجمع و همكاري فرماندهي سپاه پاسداران كاشان سرهنگ نائيني و دكتر ساداتي نژاد رياست دانشگاه كاشان  ، شهرداري و فرمانداري دانست .
رضازاده افزود : اين نمايشگاه با به نمايش گذاشتن 60 قطعه عكس قبل از تخريب و بعد از تخريب و توضيحاتي در رابطه با شهرسامرا و اماكن متبركه ، حرم مطهر ، سابقه تاريخي و توضيخات تخريب اول و تخريب دوم سامرا و مباحث بازسازي  است .
نمايشگاه "بهشت ويران " ازامروز 29 ديماه تا سوم بهمن به مدت 5 روز در نگارخانه آزادي واقع در خيابان نطنز صبحها از ساعت 9 صبح الي 12 وبعدازظهر ها از ساعت 14 الي 19 براي بازديد عموم داير خواهد بود .


منبع: http://knp.ir/News.asp?id=824


نظر شما :