دیدار صمیمانه هیئت رئیسه دانشگاه کاشان با دانشجویان

۰۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۵:۱۱ کد : ۱۴۴۰۹ دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۸
هیئت رئیسه دانشگاه کاشان به منظور پیگیری و رفع مشکلات آموزشی، صنفی و فرهنگی دانشجویان در خوابگاه دخترانه دانشگاه کاشان با دانشجویان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اصفهان، در این جلسه که 30 فروردین ماه برگزار شد، یکی از دانشجویان کارشناسی ارشد با انتقاد از بعضی از استادان راهنمای خود اظهار داشت: کم کاری استادان راهنما نسبت به دانشجویان را بارها به آموزش عالی اطلاع داده ایم، ولی تا کنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: مشکل اینجاست که دانشجو با زحمت بسیار پروژه ای را به دست گرفته و ماه ها برای آن زحمت می کشد و آن را به بهترین نحو ارائه می دهد، ولی در پایان به جای حمایت و تقدیر از دانشجو، ‌پروژه به اسم استاد تمام می شود و تمام منافع آن به استاد راهنما می رسد.
بر اساس این گزارش، از دیگر انتقادات و مشکلات دانشجویان که در این جلسه مطرح شد،‌ جاده ناهموار به سمت دانشکده علوم انسانی، مشکل اتاق ضیافت در کنار سایت کارشناسی ارشد و تبدیل شدن آن به محیطی برای گناه، سرویس رفت و برگشت دانشکده علوم انسانی به خوابگاه، تاسیس تعاونی برای دانشکده علوم انسانی و رسیدگی به نظافت نمازخانه علوم پایه بود که مسئولان قول پیگیری این مشکلات را دادند.
لازم به ذکر است، در پایان جلسه یکی از دانشجویان با مریم هاشمی، مشاور امور بانوان و دکتر ساداتی نژاد، رئیس دانشگاه به طور خصوصی مشکل وضع حجاب دانشجویان دانشگاه را مطرح، و درباره عملکرد ضعیف حراست دانشگاه در این باره اعتراض کرد.


منبع: http://www.snn.ir/NewsContent.aspx?NewsID=94098


نظر شما :