بسیج دانشجوئی دانشگاههای کاشان از مواضع ضد نژاد پرستانه رییس جمهوری حمایت کرد

۰۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۵:۱۴ کد : ۱۴۴۱۰ کاشان
تعداد بازدید:۱۰۴۷
بسیج دانشجویی دانشگاه های کاشان، با انتشار بیانیه ای، از مواضع ضد صهیونیستی و ضد نژاد پرستانه رییس جمهور انقلابی ایران اسلامی، حمایت کرد.

در این بیانیه که یک نسخه از آن امروز در اختیار پورتال خبری کاشان قرار گرفت ، با اشاره به اختلافات سیاسی، درگیری، ناامنی و کشتار بیرحمانه مظلومان در کشورها، آمده است: استعمارگر پیر و استعمار گر نو به کمک ایادیشان با لشکرکشی به سراسر جهان در افغانستان و عراق و آفریقا و ... و حمایت بی حد و حصر از رژیم نژادپرست و مجهول صهیونیستی، عامل اصلی این فاجعه ها هستند در گذشته تاریخ نیزفرانسه ، کانادا، بلژیک ، ایتالیا ، دانمارک و انگلیس گه خود جزوکشورهای استعمارگرتاریخ بشرند درآفزیقا ، آمریکای لاتین ودیگرنقاط جهان نژادپرست بودند و بااستعمارملت ها آنها را به بند می کشیدند .
در این بیانیه حرکت دیروز برخی از دولتهای غربی را در اجلاس ژنو، برگی دیگر از این نژاد پرستی همه جانبه و بی ادبی مذبوحانه سران کشورهای به اصطلاح متمدن و حامی حقوق بشر غربی دانسته شده و افزوده شده است: حرکت صورت گرفته درحین سخنرانی آقای احمدی نژاد کاملا نشان داد که برخی از دولتهای غربی هرگاه آزادی بیان به چنبره صهیونیسم آسیب برساند، نسبت به این آزادی هیچ اعتقادی ندارند و آن را تحمل نمی کنند و این در حالی است که همین دولت ها در روزهای اخیر تلاش گسترده ای را در راستای آزادی توهین به مذاهب و مقدسات و گنجاندان این موضوع در سند نهایی اجلاس دوربان 2 به بهانه ضرورت احترام به آزادی، انجام دادند. ابن حادثه به خوبی نشان داد که صحبت از تغییردرسیاست ها یک دروغ بزرگ تاریخی دیگراست و ثابت کرد خط قرمز دفاع از آزادی بیان واصول احترام به حقوق بشر در بین غربی ها ، فقط زمانی است که منافع رژیم صهیونیستی به خطرنیافتد
بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کاشان با ابراز خرسندی از انعکاس گسترده سخنرانی دکتر احمدی نژاد توسط اکثر شبکه های بین المللی، اظهار داشته است: این امر، حقیقت ماجرا را در معرض دید و افکار عمومی همه جهانیان در اقصی نقاط عالم قرار داد و به وضوح نشان داد که تا چه حد موضوع آزادی بیان از سوی برخی قدرتهای غربی و همچنین احترام به حقوق بشر، در مقابل حمایت از رژیم صهیونیستی رنگ می بازد.
بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کاشان ترک اجلاس توسط برخی از غربی ها را مغایر با آزادی بیان وبه حمایت ازصهیونیسم دانسته وگفته است : آنهایی که اهل منطق بودند به جای تحریم این اجلاس می توانستند حضور یابند و صحبت هایشان را مطرح کنند و آنگاه در افکار عمومی مورد قضاوت قرارگیرد که کدام منطق قوی تراست در حالیکه اکنون افکارعمومی از خود خواهند پرسید که چرا قصد نداشتند اجازه سخنرانی را به آقای احمدی نژادبدهند که اینگومه سئولات مطرح شده اذهان جهانیان را به کنکاش بیشتر وا می دارد و مانند دانشگاه کلمبیای آمریکا ، پیروز این میدان سخت ونفس گیر، رئیس جمهور شچاع ، کارآمد و ولایتمدار کشورمان بود .
در یخش دیگری از این بیانیه آمده است : تشویق احمدی نژاد توسط اکثریت شرکت کنندگان در اجلاس نشان داد که افکارعمومی جهان به مدد گفتمان روشنگر و انسان ساز حضرت امام و مقام معظم رهبری ، همراه با اهانت کنندگان نبوده یلکه طالب شنیدن سخنان حق ، سنحیده و عدالت محور است .
بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کاشان ضمن محکوم کردن شدید این حرکت که نشات گرفته از لابی صهیونیست بین الملل است ، مراتب تشکر ، قدردانی و حمایت قاطع خود را از رئیس چمهوری بخاطر اتحاذ مواضع شجاعانه و افشای چهره کریه نژادپرستان متمدن ! دنیا و همچنین بازگرداندن روحیه انقلابی ، ضد امپریالیستی و ضد سکولاریستی به جمع دولتمردان ایران اسلامی که در چند سال گذشته ازیادها رفته است را اعلام می دارد .
در پایان بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های کاشان، تصریح شده است: اینک وقت آن رسیده که با تلاش جمعی و همفکری و هم اندیشی تمام مسلمانان و آزادگان جهان و رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ریشه مشکلات جهان امروز را به درستی بشناسیم و با عزم همگانی برای اصلاح وضع موجود اقدام کنیم .
دفتربسیج دانشجویی شهرستان کاشان ، بسیج دانشجوئی دانشگاه کاشان ، بسیج دانشجوئی دانشگاه علوم پزشکی ، بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی ، بسیج دانشجوئی دانشگاه پیام نور ، بسیج دانشجوئی دانشگاه آموزشکده فدک ، بسیج دانشجوئی دانشگاه آموزشکده شهید رجایی ، بسیج دانشجوئی دانشگاه موسسه غیرانتفافی فیض


منبع: http://knp.ir/News.asp?id=1190


نظر شما :