بزرگداشت بیستمین سال ارتحال ملکوتی امام راحل در دانشگاه کاشان

۱۴ خرداد ۱۳۸۸ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۴۴۴۱ نهاد
تعداد بازدید:۸۵۹
مراسم بیستمین سالگشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با حضور دانشگاهیان دانشگاه کاشان روز چهارشنبه ۱۳/۳/۸۸ در مسجد دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسفی مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم با برشمردن برخی رویدادها و خاطرات قیام 15 خرداد، ایام مبارزه، پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس توکل به پروردگار، خلوص، عرفان و ارتباط معنوی با پروردگار را از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی امام راحل دانستند.
وی گفت: به استناد آیات و روایات کسانی که برای خدا کار می‌کنند خداوند به آنها آرامش و شجاعتی می‌دهد که از غیر او از هیچ کس دیگری نمی‌ترسند و امام به علت داشتن این ارتباط معنوی از قدرت‌های به ظاهر مجهز دنیا نمی‌ترسیدند.
ایشان به دیدار شهید آیت‌الله مطهری با امام(ره) در پاریس اشاره کرد و گفت: شهید مطهری در بازگشت به ایران فرموده بود امام سه ایمان جدی دارد: ایمان به خدا، ایمان به راهی که انتخاب کرده و ایمان به مردم.
حجت‌الاسلام یوسفی در ادمه سخنانش به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات حق ماست و ما برای احقاق این حق باید در پای صندوق‌های رأی مشارکتی فعالانه داشته باشیم.


منبع: http://kashanu.ac.ir/modules.php?name=News&file=article&sid=876


نظر شما :