هم‌اندیشی استادان دانشگاه کاشان در اردوی دو روزه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

۱۲ مرداد ۱۳۸۸ | ۱۴:۴۱ کد : ۱۴۴۶۵ نهاد
تعداد بازدید:۹۶۸
اردوی دوروزه استادان دانشگاه کاشان به منظور برپایی دو نشست هم‌اندیشی استادان و بازدید از جاذبه‌های استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه كاشان و رئيس هم‌انديشي استادان دانشگاه، با اعلام اين خبر گفت: در نشست اول راهكارهاي عملي كردن اخلاق حرفه‌اي در سطح‌ها و بخش‌هاي مختلف دانشگاه به بحث گذاشته و پيشنهاد شد با سهيم‌كردن آحاد دانشگاهيان، در تدوين منشور اخلاقي دانشگاه سرعت و جامعيت بيشتري به وجود آيد.
حجت‌الاسلام عباس خادميان اظهار اميدواري كرد با هماهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و معاونت تازه تأسيس طرح و توسعه اين منشور تدوين و سپس كاربردي و عملياتي شود.

وي افزود: در نشست دوم نيز موضوعاتي چون بررسي و تبيين راهكارهاي برخورد با انحرافات عرفان‌هاي نوظهور، فراهم شدن فضايي براي طرح شبهات همراه با ارائه پاسخ‌هاي علمي از سوي استادان گروه‌هاي معارف و الهيات، تفاوت قائل‌شدن بين اغفال‌شدگان با معاندان و منكران و تبيين آثار و خسارت‌هاي متعدد اين گونه انحراف‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حجت‌الاسلام خادميان افزود: در بخشي از نشست دوم سركار خانم دكتر زهرا نخي در زمينه بيماري مسري آنفلوانزاي نوع A و راهكارهاي پيشگيري از آن به ويژه اقداماتي كه مي‌توان همزمان با بازگشايي دانشگاه در دستور كار قرار گيرد براي حاضران توضيح دادند.
شايان ذكر است اين اردوي دو روزه روزهاي جمعه و شنبه 9 و 10 مردادماه جاري با حضور جمعي از اساتيد و خانواده‌هاي ايشان برگزار شد و شركت كنندگان از آثار تاريخي و سياحتي استان چهارمحال و بختياري نظير تونل كوهرنگ، چشمه ديمه، پير غار، موزه مردم‌شناسي و قلعه چالشتر، سد زاينده‌رود و ... ديدن كردند.


نظر شما :