پیام تبریک مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان به مناسبت هفته بسیج

۰۳ آذر ۱۳۸۸ | ۱۲:۵۷ کد : ۱۴۴۸۳ نهاد
تعداد بازدید:۱۳۴۸
حجت الاسلام عباس خادمیان ، مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ، به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر نمودند که مشروح آن به شرح زیر می باشد:

«یخرج الناس من المشرق فیوطئون المهدی سلطانه»

رحمت خدا بر آن امام عزیزی که نهال عظیم بسیج را در این زمان غرس کردند و به لطف خداوند متعال امروز این نهال به شجره تنومند بصیرت ولایت نگری تبدیل شده است.
خداوند در آیه 62 سوره انفال، خطاب به پیامبر اکرم صلی‏الله‏علیه‏و‏آله می‏فرماید: «پروردگارت کسی است که تو را به واسطه نصر خویش و به واسطه اهل ایمان یاری می‏کند». در این دوران، مصادیق بارز اهل ایمان که به یاری خدا بر می‏خیزند، بسیجیانی خالص هستند.
بسیج یعنی فرصت تجربه انتظار معشوق وعده داده شده ی خدایی برای همه ی ابعاد انسانیت.
هفته بسیج، بزرگداشت جان‏فشانى اخلاص و تقرب و وصال عاشقانه الهی است که براى سربلندى این سرزمین انسانیت صورت گرفته است. بسیج راه سعادت و سلوک هوشمندانه به سمت قله های افتخار بشری در همه اعصار می باشد.
امروز اندیشه بسیج به اندازه‏اى در میان مردم وسعت یافته است که این تفکر، محدود طیف یا گروه خاص نبوده و عاشقانی در میان همه توده‏هاى مردم دارد. خانه ها، دبستان‏ها، دبیرستان‏ها، کارخانه‏ها و مؤسسه‏ها، دانشگاه‏ها و مراکز گوناگون علمى و صنعتى کشور، شاهد حضور پررنگ بسیجیان هستند. و مسلما به دلیل همین فراگیری این اندیشه، جهانیان ناظر توسعه، استحکام و امتداد نظام جمهوری اسلامی هستند.
امید که دانشجویان بسیجی در سایه رهبری مقام معظم رهبری نائب امام زمان (عج) خود ولایتمدارنه و هوشمندانه، در این عرصه حساس دانشگاهی که اجانب از هرطرف دست خیانت را به این نظام مقدس جمهوری اسلامی دراز کرده اند، مدال پرافتخار مودت، معرفت و اطاعت را بر قله های دنیا و آخرت به نمایش بگذارند.
خداوند به همه ما توفیق حشر با امام رحمه الله علیه و همه شهدا و بسیجیان واقعی همراه و در راه او را عنایت فرمایید.


عباس خادمیان
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان


نظر شما :