بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان

۰۸ دی ۱۳۸۸ | ۱۸:۲۲ کد : ۱۴۴۹۷ نهاد
تعداد بازدید:۷۷۰
 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان به مناسبت حرمت شکنی برخی عناصر فریب خورده در روز عاشورای حسینی بیانیه ای را صادر نمود.

اللهم العن العصابه التی جاهدت الحسین و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله

 

با عرض تعزیت و تسلیت ماتم حسینی به ساحت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب بر حقشان و همه ی عاشقان با بصیرت اهل بیت(ع).

با خبر شدیم که در روز عاشورای حسینی جهّال اموی زمانه با حرمت شکنی سازمان یافته ای غم و خنجر دیگری را بر قلب و پیکر زخم خورده حسینیان وارد کرده اند و این کوفیان و شامیان زمانه چهره ی واقعی خود را نشان داده اند (یوم تبرکت به بنو امیه). تا آنجا که کاروان کربلایی را بار دیگر با سنگ و آتش و هلهله هدف قرار دادند و لبخند خشنودی یزیدیان و دشمنان اسلام و تشیع را بر رضای خدای حسین خریدند (و فرحت به آل زیاد و آل مروان).

اما دشمنان بدانند دانشگاهیان و شیفتگان ثارالله حسینی همچون گذشته به پیروی از امام سجّاد و حضرت زینب (سلام الله علیهما) با اطاعت از ولی فقیه صبور زمان حضرت آیت ا... خامنه ای (مد ظله العالی) در برابر فتنه گران ایستاده و عرصه را بر همه ی آشوبگران و غارتگران تنگ خواهند کرد.

 بدیهی است که موضع گیری خواص نقش زیادی در رفع تحیّر و ریشه کنی توطئه های دشمنان اسلام و نظام اسلامی خواهد داشت و هرگونه سکوت یا تایید، شرکت در این جرم سنگین دینی اخلاقی محسوب می گردد.

در آخر از دستگاههای مربوطه خواستار شناسایی و برخورد قاطعانه، قانونی و شرعی با عوامل،  مسببّان و مباشران آشکار و پنهان این واقعه ی ناگوار می باشیم.


نظر شما :