جلسه هم‌اندیشی اساتید در دانشگاه کاشان برگزار شد (۶-۲-۸۹)

۰۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۱۰:۱۳ کد : ۱۴۵۳۲ دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۶
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان از برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید در دانشگاه کاشان با موضوع تعامل استاد و دانشجو خبر داد.

دانشگاه كاشان

 

حجت‌الاسلام و المسلمين عباس خادميان افزود: در اين نشست هم‌انديشي راه‌هاي ارتقاء سطح كيفي، تعاملات استاد با دانشجو، نقش اساتيد در پرورش و ارتقاء سطوح معرفتي دانشجو و دانشگاه‌ها توسط كارشناسان مربوطه ارائه شد.

وي، آسيب‌ها و تفاوت‌هاي تفاهم‌نامه‌هاي آموزشي غربي و نظام‌هاي آموزش عالي شرقي و ايران را از جمله مباحث مطرح شده در اين نشست ذكر كرد و اظهار داشت: اين نشست‌ها براي تعامل بيشتر استاد با دانشجو و شناسايي دقيق از همديگر و پل ارتباطي قوي بين فضاي علمي و بين دانشجو و استاد در درون كلاس، برگزار مي‌شود.

 

دانشگاه كاشان

 

به گفته وي، وقت‌گذاري استاد براي پاسخگويي به دانشجو و ارتقاء سطح علمي استادان و دانشجويان از ديگر مباحث جلسه هم‌انديشي بود.

حجت‌الاسلام خادميان هدف از برگزاري اين نشست‌ها را كه هر دو هفته يكبار با موضوع‌هاي مختلف به صورت آزاد برگزار مي‌شود، تبادل تجربيات و ارائه نقطه نظرات در راستاي ارتقاء سطح فرهنگي و تعامل بيشتر استاد و دانشجو ذكر كرد و افزود: براي تأثيرپذيري هرچه بهتر از اين نشست‌ها كارگاه‌هاي آموزشي و تخصصي در آينده نيز برگزار خواهد شد.


نظر شما :