برگزاری مراسم علمی ـ عبادی ضیافت اندیشه در دانشگاه کاشان(۵-۳-۸۹)

۰۸ خرداد ۱۳۸۹ | ۱۰:۲۸ کد : ۱۴۵۴۷ دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۹۴
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از برگزاری مراسم علمی ـ عبادی ضیافت اندیشه در ماه مبارک رمضان در این دانشگاه خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان افزود: این طرح به ابتکار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از سوم تا بیست و چهارم ماه مبارک رمضان در 36 مرکز بزرگ آموزشی کشور از جمله دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

وی، هدف این طرح را تجربه شیرین ماه رمضان در محیط‌های دانشگاهی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال رمضان در فصل تابستان واقع شده است دانشجویان با شرکت در این طرح می‌توانند رمضان را در دانشگاه نزدیک به محل سکونت خود و در کنار دوستان دانشجو تجربه کنند.

 

خادمیان امتیازات این طرح را احتساب 4 واحد درسی از گروه معارف اسلامی، اولویت شرکت در عمره دانشجویی، شرکت در دوره‌های تکمیلی طرح و اعطای گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی عنوان کرد و از دانشجویان علاقمند خواست به علت محدودیت ظرفیت مهلت ثبت‌نام را از دست ندهند.

 

وی افزود: دانشگاه کاشان در این طرح که از 23 مرداد تا 12 شهریور برگزار می‌شود میزبان خواهران دانشجو خواهد بود و دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز دانشجویان پسر منطقه کاشان را پذیرا خواهد بود.

 

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح به سایت www.ziafat.nahad.ir مراجعه فرمایند.


نظر شما :