بازیگر محجبه سینمای مصر: با الگو گرفتن از زنان ایرانی باحجاب شدم(۸-۴-۸۹)

۰۸ تیر ۱۳۸۹ | ۱۰:۰۲ کد : ۱۴۵۶۳ اینترنت
تعداد بازدید:۸۶۵
خبرگزاری فارس: حنان ترک بازیگر محجبه سینمای مصر که چندی پیش حجاب اختیار کرده است، گفت: وقتی زنان ایرانی را در سینما دیدم که با پوشش در سینما نقش بازی می‏کنند، فهمیدم که می‏توان هم دین‌دار بود و هم هنرمند



به گزارش خبرگزاري فارس، «حنان ترك» بازيگر مصري با اشاره به هفت سال تفكر براي انتخاب حجاب، گفته بود: اين دوران، دوران زيانباري بود و اي كاش از روز اول حجاب را انتخاب كرده بودم.
اين بازيگر در پاسخ به اين سئوال كه با حجابت به كجا مي‌خواهي برسي؟، گفته بود: مدتي ستاره اهل زمين بودم و از خدا مي‌خواهم تا مرا به ستاره آسمان‌ها تبديل كند.
وي گفت: با الگو گرفتن از زنان ايراني با حجاب شدم. وقتي زنان ايراني را در سينما ديدم كه با پوشش در سينما نقش بازي مي‏كنند، فهميدم كه مي‏توان هم دين دار بود و هم هنرمند!
حنان ترك بازيگر مشهور سينماي مصر خبرهاي منتشر شده درباره پوشيدن و نپوشيدن كلاه‌گيس در يكي از فيلم‌هاي پيش روي خود را تكذيب كرد.
وي كه قرار است به زودي در سريال مصري «گربه‌هاي كور» بازي كند بر التزامش به حجاب خود تأكيد كرد و گفت: التزام من به حجاب مانعي بر اجراي نقش‌هاي متفاوت در سينما نيست.
حنان ترك با ابراز تعجب از آنچه درباره او منتشر شده گفت: محمود كامل، كارگردان سريال «گربه‌هاي كور» با من درباره پوشيدن كلاه گيس صحبتي نكرده است.
وي در پاسخ به سئوالي درباره اين كه كارگردانان معتقدند استفاده از حجاب در خانه‌ها براي بيننده قانع كننده نيست، گفت: من با بسياري از مردم مصر در رابطه‌ام و نظر آنان به اين شكل نيست.
ترك همچنين گفت: من قلبا با پوشيدن كلاه‌گيس و يا موي مصنوعي موافق نيستم اما ترجيح مي‌دهم در اين باره صحبت نكنم.


نظر شما :