آغاز ثبت نام ترم جدید حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی دانشگاه کاشان(۵-۷-۸۹)

۰۵ مهر ۱۳۸۹ | ۱۴:۲۸ کد : ۱۴۵۹۴ نهاد
تعداد بازدید:۲۶۶۹
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از آغاز ثبت نام دانشجویان در حوزه علوم اسلامی آیت اله شهید دکتر بهشتی خبر داد.

حجت الاسلام عباس خادمیان افزود: دانشجویان دانشگاه های کاشان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.hdsb.ir ضمن آشنایی بیشتر با این حوزه در آن ثبت نام نمایند.
وی گفت: این حوزه دانشجویی در راستای رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر معرفت افزایی دانشجویان و تحقق عینی وحدت حوزه و دانشگاه آذرماه 1388 در دانشگاه کاشان دایر شده است.
خادمیان ادامه داد: سطح پوشش حوزه علوم اسلامی شهید بهشتی تمامی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های کاشان می باشد و نظام آموزشی آن بر اساس نظام واحدی است.
به گفته وی، تفسیر قرآن ، انسان شناسی ، اخلاق ، هستی شناسی و آشنایی با تاریخ و منابع روایی از دروس این حوزه است که در قالب شش نیمسال و 58 واحد به معرفت جویان ارائه می گردد و گواهی پایان دوره نیز به دانشجویان اعطا می شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان افزود: دانش آموختگان این دوره که علاقه مند به تکمیل دروس حوزه باشند می توانند در دوره تکمیلی که شامل 130 واحد می باشد ثبت نام نمایند.
شایان ذکر است کلاس های این دوره پنج شنبه هر هفته در دانشگاه کاشان برگزار می شود و هم اکنون قریب 200 دانشجوی دختر و پسر در آن مشغول تحصیل دروس حوزوی هستند.


نظر شما :