۱۴۰دانشجو در حوزه علوم اسلامی شهیدبهشتی دانشگاه کاشان پذیرفته شدند(۴-۸-۸۹)

۰۴ آبان ۱۳۸۹ | ۰۹:۰۴ کد : ۱۴۶۰۵ نهاد
تعداد بازدید:۱۱۶۹
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: ۱۴۰ دانشجو برای سال تحصیلی جدید ۸۹-۹۰ در حوزه علوم اسلامی آیت الله شهید دکتر بهشتی این دانشگاه پذیرفته شدند.

حجت الاسلام عباس خادمیان ، با اشاره به اینکه این حوزه از ترم بهمن سال گذشته با پذیرش 20 دانشجو دایر شد اظهار داشت: در حال حاضر 160 دانشجو در حوزه علوم اسلامی آیت الله بهشتی این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

 

وی، تأسیس این حوزه را در راستای رهنمودهای معظم رهبری مبنی بر معرفت افزایی دانشجویان و تحقق عینی وحدت حوزه و دانشگاه ذکر کرد.

 

به گفته وی، سطح پوشش حوزه علوم اسلامی شهید بهشتی تمام دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاههای منطقه کاشان است و نظام آموزشی آن بر اساس نظام واحدی است.

 

وی، تفسیر، قرآن، انسان شناسی، اخلاق، هستی شناسی و آشنایی با تاریخ و منابع روایی را از دروس این حوزه ذکر کرد و افزود: این دروس در شش نیمسال و 58 واحد ارائه می‌شود و گواهی پایان دوره به دانشجویان اعطا می‌شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه کاشان یاد آورشد: دانش آموختگان این دوره که علاقمند به تکمیل دروس حوزه هستند می‌توانند دردوره تکمیلی که شامل 130 واحد است ثبت نام کنند.


نظر شما :