۸۱۴ زوج دانشجوی دانشگاه‌های کاشان در چهاردهمین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند (۱-۱۱-۸۹)

۰۳ بهمن ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۳ کد : ۱۴۶۱۶ نهاد
تعداد بازدید:۸۸۹
دبیر اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های منطقه کاشان از ثبت نام ۸۱۴ زوج دانشجوی دانشگاه‌های این منطقه در چهاردهیمن مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد و گفت این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

سید مهدی کریمیان افزود از این تعداد 214 نفر را دانشجویان پسر و 600 نفر را دانشجویان دختر تشکیل می دهند.

به گفته وی 181 نفر از این زوج ها هر دو دانشجو هستند.

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان اظهار داشت 22 نفر از این تعداد دانشجوی مقطع دکتری ، 57 نفر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و 642 نفر دانشجوی مقطع کارشناسی و 93 نفر دانشجوی مقطع کاردانی هستند.

کریمیان با اشاره به شعار چهاردهمین مراسم ازدواج دانشجویی که «ازدواج بهنگام، آسان، آگاهانه و پایدار» است افزود: مطابق عقدنامه‌های ارائه شده مهریه 82 زوج دانشجوی ثبت نام شده کمتر از 14 سکه بهار آزادی می‌باشد.

وی گفت در مراسم امسال دانشجویانی می توانستند شرکت کنند که تاریخ عقدشان از 1/7/88 تا 31/6/89 بوده است. دبیر اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه های شهرستان های کاشان ادامه داد: دبیر خانه این ستاد در دانشگاه کاشان مستقر است و این منطقه ، دانشگاه های کاشان ، آزاد ، علوم پزشکی ، پیام نور ، علمی کاربردی و غیر انتفاعی فیض سینا، سیلک، مهد علم و آموزشکده‌های فنی شهید رجایی و فدک کاشان، پیام نور و علمی کاربردی آران و بیدگل، آزاد و پیام نور نطنز و پیام‌نورهای نوش‌آباد، قمصر و برزک را شامل می‌شود.

کریمیان با ذکر این نکته که دانشگاه‌های پیام نور منطقه بیشترین تعداد ثبت نامی را به خود اختصاص داده‌اند گفت‌: 323 زوج از دانشگاه‌های پیام نور، 178 زوج از دانشگاه کاشان، 138 زوج از دانشگاه‌های آزاد، 79 زوج از دانشگاه علوم پزشکی، 52 زوج از دانشگاه‌های علمی و کاربردی، 34 زوج از دانشگاه‌های غیر انتفاعی، 10 زوج از آموزشکده‌های فنی، 814 زوج ثبت نامی را تشکیل می‌دهند.


نظر شما :