بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در رابطه با وقایع اخیر(۲۷-۱۱-۸۹)

۲۷ بهمن ۱۳۸۹ | ۱۵:۲۱ کد : ۱۴۶۲۶ نهاد
تعداد بازدید:۹۲۲
  بسمه تعالی ولاتقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء و لکن لا تشعرون؛ آنان را که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده نخوانید آن‌ها زنده‌اند و شما درنمی‌یابید نام امام خمینی پاینده باد     رهبر ما خامنه ای زنده باد

  در حیرتیم : از آنکه این فتنه گران همان سال گذشته  که همواره شعار" نه غزه نه لبنان" را  سر   می دادند ، چگونه  امروز خواهان  حمایت از مردم مصر شده ند.!!!  

در حیرتیم : از آنکه : مگر ، اینان فریاد خروشان ملت شریف ایران را در روز 22 بهمن امسال  ندیده اند که برخلاف جریان استوار و همیشگی ملت می خواهند طریقت  ظلمانی را طی کنند.

در این اتفاقات اخیر صورت گرفته که عناصر معاند و  منافق  نظام مقدس جمهوری اسلامی بازیگردان اصلی اوامر شوم استکبار  دین ستیز می باشند هرگز نخواهند توانست  موجبات تفرقه و نفاق را در بین مردم آگاه و قدرشناس ایران سرفراز را فراهم نمایند.

 این اقدامات  کینه جویانه ی عناصر فتنه در راستای دکترین فاسق" تفرقه انداز حکومت کن"  که مهمترین  دغدغه ی شوم استکبار در قبال ملت سرفراز ایران اسلامی است  ، همچون گذشته هرگز  نمی توانند ذره ایی در عزم راسخ ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی خللی وارد نمایند .

 امروز  که به برکت ایمان و عقیده راستین ، شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بربام جهان  کاپیتالیستی و مردم ستیز  هستیم ،   امواج خروشان و ثمرات این انقلاب عظیم اسلامی  ،  که  توانسته سرنوشت حکومتهای دیکتاتور و فاسق را به دست با کفایت مردمانش بسپارد، داعیه ی این سرنوشت مهم را هدیه ای  جز از موهبت خون پاک هزاران نفر از فرزندان امام خمینی (ره) نمی توان ترسیم کرد ، و امروز  که شاهد رسالت  دانشگاه به عنوان  آخرین سنگر و پایگاه بصیرت در برابر امواج ناصواب فتنه است با شهادت دانشجویانی چون صانع ژاله ، در راستای  انجام رسالت فرامین رهبر فرزانه و  بزرگوار نظام  ، هیچ چیز دیگر ی را  نمی توان برای آن تصور نمود .

  اینک در این شرایط  حساس جهانی مهمترین رسالت و وظیفه خطیر دانشگاه  و جریانات دانشجویی اطاعت از فرمایشات پیشوای فرهمند نظام و آگاهی و  ایستادگی در برابر دسیسه های منافقین و فتنه گرانی از  جنس  امپریالیزم و استکبار  جهانی است .

 محاکمه سران فتنه که همواره برخلاف امواج و جریان  بصیرت انقلابی  مردم ولایتمدار  ایران اسلامی گام بر داشته اند ، حداقل خواسته جامعه علمی و آگاه نظام جمهوری اسلامی  از دستگاه قضایی است.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان  اتفاقات اخیر صورت گرفته از سوی عناصر  معاند نظام و فتنه گران اسلام ستیز که سبب شهادت دانشجوی بسیجی صانع ژاله گردید را به شدت محکوم نموده و خواستار محاکمه عوامل این  رویداد شوم می باشد.

والسلام و علی عبادا... الصالحین
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان


نظر شما :