برنامه «مهمانی خاطره‌ها» در دانشگاه کاشان برگزار شد(۱۵-۱۲-۸۹)

۱۵ اسفند ۱۳۸۹ | ۰۹:۱۲ کد : ۱۴۶۳۸ نهاد
تعداد بازدید:۱۰۹۶
برنامه مهمانی خاطره‌ها ویژه دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه کاشان برگزار شد. رئیس ستاد برگزاری طرح ضیافت اندیشه مرکز کاشان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت:

در این برنامه کلیه دانشجویان دانشگاه کاشان که طرح ضیافت را در دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور گذرانده بودند، حضور داشتند.

 

دانشگاه کاشان

حجت‌الاسلام عباس خادمیان ضمن اشاره به برگزاری موفق این طرح برای اولین بار در تابستان سال گذشته در کشور، اظهار داشت: با وجود اینکه قرار بود این طرح تنها در دانشگاه‌های مراکز استان‌های کشور برگزار شود، باعث خرسندی و افتخار ماست که شهر کاشان بعنوان تنها شهر غیرمرکز استان این افتخار را داشت که پذیرای دانشجویان شرکت کننده در این طرح بزرگ باشد.

حجت الاسلام خادمیان ضمن رضایت از برگزاری این طرح افزود: با توجه به تجربه موفق برگزاری این طرح در سال گذشته، این طرح در سال آینده‌های نیز تداوم خواهد یافت.

 

دانشگاه کاشان

وی افزود: با توجه به درخواست‌های متعدد مبنی بر امکان شرکت مجدد دانشجویان، در حال تهیه سازوکاری هستیم تا امکان حضور مجدد متقاضیان در این طرح را فراهم کنیم.

امیرحسین بانکی، کارشناس مسائل خانواده نیز در این مراسم ضمن اشاره به آیاتی از سوره کهف و یادگیری برخی از مسائل حضرت موسی از حضرت خضر، به بیان برخی آداب تعیلم و تربیت اسلامی پرداخت.

برگزاری تئاتر طنز ضیافت، مسابقه خاطره‌نویسی و ترتیل‌خوانی سوره واقعه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.  

نظر شما :