مراسم اختتامیه جشنواره نماز در دانشگاه کاشان برگزار شد(۳۱-۲-۹۰)

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۱۷:۰۵ کد : ۱۴۶۷۴ نهاد
تعداد بازدید:۹۹۴
مراسم پایانی جشنواره نماز دانشگاه کاشان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج محسن قرائتی، مهندس گرانمایه‌پور، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی، فرماندار کاشان و مهندس مدرس‌زاده، شهردار شهر کاشان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه کاشان چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار آزادی این دانشگاه برگزار شد.

حجت السلام والمسلمين قرائتي در اين مراسم به ذكر ويژگي ها و اثرات نماز در روحيه و زندگي انسان ها پرداخت. رئيس ستاد اقامه نماز كشور گفت: ما دويست و پنجاه ويژگي را با توجه به اشارات و آيات قرآني براي نماز استخراج كرده ايم كه همه دال بر اهميت و جايگاه نماز و عبادت بي واسطه به درگاه رب العالمين است.

دانشگاه کاشان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در اين مراسم گزارشی مختصر از روند برگزاری جشنواره نماز پرداخت و گفت: فراخوان جشنواره نماز دانشگاه كاشان از آبان ماه سال گذشته در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه منطقه کاشان توزيع شد.

دانشگاه کاشان


حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان افزود: این جشنواره در سه قالب مقالات، آثار هنری و ادبی برگزار شد که در مجموع 27 عنوان مقاله، 16 اثر ادبی شامل شعر، داستان، قطعه ادبی و خاطره‌نویسی و 12 اثر هنری شامل خوشنویسی، پوستر، کلیپ، عکس و نقاشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از ارزيابي در کمیته علمی ، 13 اثر به عنوان آثار برگزیده این جشنواره معرفي شدند.
ارائه يكي از مقاله هاي برتر ، شعرخواني و جمع خواني سوره الرحمن بخش هاي ديگر اختتاميه جشنواره نماز بودند. در پايان اين مراسم برگزيدگان اين جشنواره به شرح زير مورد تقدير قرار گرفتند.
الف) مقاله
زهرا تقربي (نفر اول)
مولود اعظميان (نفر دوم)
فاطمه مجيدي (نفر سوم)
سميه صفا كيش (نفر چهارم)
عباسعلي اخوان ارمكي (نفر پنجم)
ب) نفرات برتر در شعر
سارا سادات باختر (نفر اول)
جعفر رسول زاده (نفر دوم)
علي سليماني (نفر سوم)
ج) نفرات برتر در خاطره نويسي
مهين صادقي (نفر اول)
علي شريعتي (نفر دوم)
د) نفرات برتر در خوشنويسي
هادي فرات مقدم (نفر دوم)
غلامحسين دهقان (نفر سوم)
ح) نفر برتر در نقاشي
قدرت پالوانه (نفر دوم) - كاشان

نظر شما :