بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان درباره اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا(۲-۳-۹۰)

۰۲ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۷:۳۱ کد : ۱۴۶۷۹ نهاد
تعداد بازدید:۷۳۲
زمین را بندگان صالح من به ارث خواهند برد. " آیه    ۱۰۵ سوره انبیا"  سخنان اخیر اوباما پیرامون منطقه خاورمیانه و ایران اسلامی سرشار از تناقض و دورویی است. این منطق شکست خورده حاکمان ظا لم و جبار است که خود از وارثان جنگهای صلیبی بوده ، و هر نسخه ای که در باب جهان اسلام ترسیم می کنند تضعیف و تخریب اسلام و جامعه مسلمین  هم  در آن مشاهده می شود.

امروزه در  حالی موج، استقلال و آزادیخواهی اسلامی منطقه  خاور میانه را فرا گرفته که ،باراک اوباما تز نقشه راه و خاورمیانه  جدید را مطرح می کند. نجوای  آزادیخواهی در میان ملل مسلمان ، این مسئله را به گوش حاکمان دستگاه دیپلماسی آمریکای جنایتکار می رساند که دغدغه مردمان مسلمان کشورهای منطقه استقلال و آزادیخواهی و جهاد برای احیای هرچه بیشتر فرامین اسلام است و این مفهوم در آینده خاورمیانه، جهان اسلام مردم سالار را تداعی می نماید.

اظهارات اوباما پیرامون بازگشت به مرزهای 1967 چگونه می تواند ملت مظلوم فلسطین را متقاعد کند  که شهرک سازی های رژیم صهیونیستی همزمان با آن سخنان همچنان ادامه دارد.

در صورت تحقق این مسئله، تنها 20 درصد از ساکنان فلسطینی به سرزمینهای خودشان بر خواهند گشت و گویی اوباما  80 درصد مردم مسلمان بی پناه فلسطینی را را فراموش کرده است.

آمریکا بهانه حضور خود را تز مبارزه با تروریسم در منطقه مطرح می کند در حالی که عبدالمالک ریگی نماد تروریسم و وحشت که بیش از 400 نفر از مردمان مظلوم سیستان و بلوچستان را به خاک و خون کشید را به عنوان رهبر آزادگان بلوچ معرفی می‌کند.

رهبران فاسق کشورهایی همچون:تونس ، مصر، لیبی، بحرین، یمن که شما از دوستان و سروران آنان هستید!!! اینان درواقع حامیان دموکراسی هستند یا خود نماد تروریسم؟! که به بهانه مبارزه با تروریسم فضای کنونی منطقه خاورمیانه را مسموم نموده اید.شما وقتی درباره ایران حرف می زنید پیشینه تعاملاتی آمریکای فاسق با رژیم سابق پهلوی در ذهن مردمان شهیدپرورایران اسلامی مرور    می شود.

امروز جایگاه رفیع ایران اسلامی به گونه ای ارتقاء یافته است که وقتی اظهارات ضد ایرانی، از سوی باراک اوباما مطرح می شود بزرگترین گروههای ضدجنگ آن کشور به سخنانش اعتراض کرده و خفقان سیاسی موجوددرداخل کشور آمریکا را به وی یاداور می شوند. و خواهان آزادی "بردلی منینگ" از بند رژیم فاسد آمریکا هستند. مردی که تنها جرمش افشای اسناد جنایات نظامیان آمریکا در عراق است.

در باب مسئله هسته ای ابهام شاخصی که در سخنان اوباما وجود دارد آن است که چرا درباره رژیم فاسق صهیونیستی که ناقض همیشگی معاهدات منع گسترش سلاحهای هسته ای هست، سخنی از جنس محکویت علیه برنامه های آن عنوان نمی شود.  البته از آمریکایی که خود صدها هزارنفر از مردمان بی گناه ناکازاکی و هیروشیما را بمباران اتمی می کند انتظاری بهتر از آن نمی توان داشت. در پایان باید اشاره کنم ، پیدایش بحران های متعدد در سطح نظام جهانی که نشان از تخاصم ایدئولوژی ها ی اومانیستی دارد منطق وجودی این دکترینهای فرسوده و فاسد را نشان می دهد که برای همیشه این اندیشه ها دارند جای خود را به نظام کارآمد و جهانشمول اسلامی   می دهند  که این توانایی را می توان در نظام کارامد جمهوری اسلامی از یک سو و موج بیداری و آزادیخواهی ملل مسلمان جهان از سویی دیگر مورد مداقه قرار داد.

امروز موج آزادیخواهی، استقلال، عزت و احیای ارزشهای اسلامی به برکت قرآن و علمای اسلام و مخصوصا مقام عظمای ولایت عرصه جدیدی از مناسبات را در خاورمیانه و جهان حاکم خواهد کرد که نتیجه آن سربلندی و عزت اسلام و جامعه مسلمین خواهد بود.

حجت‌الاسلام دکتر عباس خادمیان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان


نظر شما :