بیانیه حجت الاسلام خادمیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان(۱۹-۳-۹۰)

۱۹ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۹:۴۱ کد : ۱۴۶۸۵ نهاد
تعداد بازدید:۱۴۰۵
بیانیه حجت الاسلام خادمیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان راجع به جراحت امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط اراذل و اوباش به نام خداوند احکم الحاکمین در خبرها مطلع شدیم روحانی دلسوز، آمر به معروف و ناهی از منکر الهی حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران، که برای نجات یک دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش ازجان‌گذشتگی کرده ، دچار جراحت از ناحیه چشم شده است.

 دوباره چشمان بسته بعضیها سبب شد چشم باز و بینایی، صدمه بیند. دوباره دستان پلید هوسرانان و شیطان صفتان به همراه بی دقتی و کم  توجهی برخی متصدیان فرهنگی، مدیریتی و انتظامی کشور اسلامی فاجعه تاسف باری ایجاد کرد.  لذا باید گفت: ای مسولین جامعه اسلامی تا کی غمض عین. ای مسولین مسلماً عفاف و حجاب از ضروریات دین مبین اسلام و از اوامر صریح حضرت پروردگار در قرآن کریم است. ای خدمت گزاران جامعه اسلامی تا چه زمانی به تاکیدات مقام معظم رهبری، بر پر ضرر بودن بی حیایی و بی بندباری های اجتماعی جامعه اسلامی کم توجهی دارید... ای مسولین، مردم ایران که پس از سال ها مبارزه و با نثار خون های فراوان حکومت سراسر ظلم طاغوت را برچیدند به دنبال احیای اسلام و موازین و قوانین مترقی آن بوده و هر گز اجازه نمی دهند فساد و فحشا دیگر بار این کشور اسلامی را فرا گیرد. ملتی که جوانان خود را در راه اسلام فردا کرده و سال ها در برابر کشف حجاب رضاخانی ایستادگی کرده، نمی خواهد و نمی گذارد که چنین پدیده شومی گریبانگیر دختران و پسران این کشور شود و سلامت معنوی جامعه را به خطر اندازد.

این بیانیه با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر الهی و حفظ حقوق مهم شهروند جامعه اسلامی و دوری از بی بندباری و رعایت حجاب و عفاف؛ از مسولان جامعه خواستار نگهداشت این حق مسلم شده و مجدانه خواستار این است که مسئولان اجرایی نظام (به ویژه بخش انتظامی و قضایی) با قاطعیت و صلابت با این پدیده برخورد قانونی کنند و به بهانه فرهنگی بودن موضوع حجاب و عفاف، شانه از زیر بار مسئولیت خالی نکنند و کوتاهی نداشته باشند.

بر اندیشمندان و روشنفکران است که دغدغه ‏ها تذکرات عالمانه و مشفقانه‏ ی علما و مراجع عظام و نگرانی‏های آحاد مردم مؤمن را بیش از پیش مورد توجه و اهتمام قرار دهند و با بررسی های لازم قدمی برای شناسایی، آسیب شناسی و راهبرد شناسی موضوع بردارند. بر این باوریم که تقویت، بهبود فعالیت‏های فرهنگی، تدبیر مناسب، هماهنگی، پیشگیری، مراقبت، مصون سازی و مقابله جدی و قاطعانه قانونمند در قبال ویروس‏های آلوده‏ ی اخلاق‏ ستیزی مجموعه‏ ای از طرح‏ها و برنامه‏ های هماهنگ و همزمان می باشند که به صورت توأمان ضروری است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان




نظر شما :