دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب(۲۱-۶-۹۰)

۲۱ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۰:۱۶ کد : ۱۴۷۱۷ اینترنت
تعداد بازدید:۸۱۸
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره)، بیداری اسلامی در منطقه را، بازگشت مسلمانان به هویت اصیل اسلامی خود دانستند و تأکید کردند:

 شكوه و عظمت امت اسلامی در بازگشت به قدرت اسلام و اتكال به خداوند متعال و شناخت توانائیهای شگرف خود است.
ایشان با تأكید بر اینكه بیداری اسلامی در منطقه و حضور مردم در صحنه برای به دست گرفتن سرنوشت خود، تجربه ای بسیار مهم و ارزشمند در تاریخ اسلام است، افزودند: حوادثی كه امروز در مصر، تونس، یمن، لیبی، بحرین و برخی كشورهای دیگر در حال وقوع است، حوادثی تعیین كننده و سرنوشت ساز برای ملتهای مسلمان است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان كردند: اگر اراده ملتهای اسلامی بر كسانی كه سعی در مداخله در كشورهای اسلامی دارند، غلبه پیدا كند، كشورهای اسلامی تا مدتهای طولانی، حركتی پیش رونده خواهند داشت.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اما اگر دنیای استكبار و سردمداران سلطه و صهیونیزم جهانی از جمله رژیم مستكبر و ظالم آمریكا، بتوانند بر این امواج سوار شوند و مدیریت صحنه را بدست بگیرند، قطعاً دنیای اسلام تا دهها سال دچار مشكلات بزرگ خواهد بود.
ایشان وظیفه امت اسلامی بویژه نخبگان سیاسی و فرهنگی دنیای اسلام را برای جلوگیری از بروز چنین اتفاق ناگواری، بسیار مهم و حساس خواندند و تأكید كردند: امروز، روز امتحان بزرگ كشورها و ملتهای اسلامی است زیرا ملتهای مسلمان به توانایی خود و قدرت شگرف و كارآئی آن، شناخت پیدا كرده اند.
رهبر انقلاب اسلامی، عملكرد ملت بزرگ ایران در سی سال گذشته را نمونه آشكاری از استقامت و بهره گیری از همه توان، در مسیر صراط مستقیم برشمردند و افزودند: اكنون نتایج این استقامت سی ساله آشكار شده و مقطع فعلی یكی از درخشان ترین مقاطع حیات تاریخی ملت ایران است.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطر نشان كردند: در این سی سال، نسلهای پی در پی، با یك هدف و انگیزه در مقابل فشارهای استكبار از جمله تحریم ها، و تهدیدهای نظامی، سیاسی و امنیتی ایستادگی كردند و امروز ملت ایران، ملتی عزیز، مقتدر، پیش رونده، امیدوار به آینده و دارای چشم انداز روشنی است.
در ابتدای این دیدار آقای احمدی نژاد رئیس جمهور ضمن تبریك عید سعید فطر، تمرین اخلاص و عبودیت محض، تمرین محبت و گذشت و امید به آینده را سه درس بزرگ ماه رمضان بیان كرد و گفت عید فطر، عید حاكمیت ارزشهای الهی و عید ولایت، و عشق و امید است.
رئیس جمهور با اشاره به ظلم و جنایت مستكبران عالم به بشریت بویژه اصرار دولت آمریكای جنایتكار و صهیونیست های شقی برای تجاوز و كشتار در سرزمین فلسطین تاكید كرد وظیفه همه موحدان و مومنان ایستادگی بر آرمان آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست های درنده خو، است تا به لطف خداوند، آزادی قدس، مقدمه حكومت صالحان و برقراری عدالت باشد.

نظر شما :