۱۰۰ دین‌پژوه در ترم جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاه کاشان ثبت‌نام کردند(۴-۷-۹۰)

۰۴ مهر ۱۳۹۰ | ۱۴:۰۹ کد : ۱۴۷۲۴ نهاد
تعداد بازدید:۱۰۹۸
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان گفت: ۱۰۰ دانشجوی دین‌پژوه برای تحصیل در سومین دوره ترم جدید حوزه علوم اسلامی این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان، با اشاره به این‌که 50 نفر از ثبت‌نام شدگان خانم و بقیه آقا هستند افزود: ثبت‌نام اینترنتی ترم جدید حوزه علوم اسلامی در سایت www.hodat .ir تا دوازده مهرماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از زمان شروع به کار حوزه علوم اسلامی دانشگاه کاشان تا کنون 250 دانشجو ثبت‌نام کرده‌اند.

وی، مجموع واحدهای تحصیلی این حوزه را 60 واحد برشمرد و افزود: دانشجویان علاقمند به حوزه دینی و اسلامی دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی ، پیام‌نور و علوم‌پزشکی در هر رشته‌ای می‌توانند برای تحصیل در این حوزه شرکت کنند.

به گفته وی ثبت‌نام‌شدگان پس از انجام مصاحبه ، دین‌پژوه حوزه علوم اسلامی می‌شوند و پس از گذراندن واحدها گواهینامه دریافت می‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمیان با اشاره به اینکه از اساتید باتجربه علوم اسلامی برای تدریس در کلاس‌ها استفاده خواهد شد، تصریح کرد: ارتقاء سطح علمی و دینی دانشجویان و رفع شبهات دینی از اهداف ایجاد حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان است.

خاطرنشان می‌شود کلاس‌های این حوزه در روزهای چهارشنبه بعداز ظهر و پنج‌شنبه صبح و عصر هر هفته در دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.


نظر شما :