گزارش برگزاری مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی ۹۰(۲۴-۷-۹۰)

۲۴ مهر ۱۳۹۰ | ۱۴:۳۱ کد : ۱۴۷۴۳ نهاد
تعداد بازدید:۹۴۲
با استعانت از حضرت ولی عصر (عج) مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی ۹۰ به صورت استانی و در دانشگاه اصفهان روز شنبه ۹۰/۷/۲۳ با حضور حضرت حجه الاسلام و المسلمین تقوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اصفهان ، رابطین ستاد عمره استان در دانشگاه ها و جمعی از دانشجویان و اساتید در تالار گروه معارف دانشگاه اصفهان برگزار گردید.

 دانشگاه کاشان در قرعه کشی عمره 90 دارای 50 نفر سهمیه پسر مجرد، 11 نفر متاهلی 2 نفره و 2 نفر متاهلی 3 نفره می باشد که علاوه بر سهمیه فوق 25 درصد به صورت ذخیره اغلام میشود.

در این مراسم قرعه کشی دانشجویان پسر مجرد، متاهلی 2 نفره و متاهلی 3نفره برگزار شد ، این در حالی است که قرعه کشی عمره اساتید و عتبات به صورت متمرکز در تهران روز 25 انجام خواهد شد و نتایج کل روز 26 مهرماه بر روی سایت labbayk.com قابل رویت می باشد.

قابل ذکر است که امسال اعزام دانشجویان دختر مجرد به عمره فقط از طریق برگزیدگان ضیافت دانشجویی امکان پذیر میباشد .

اینجانب ضمن تبریک به برگزیدگان در قرعه کشی عمره تقاضا دارم که برگزیدگان حداکثر تا تاریخ 90/7/30 به سایت ستاد عمره دانشگاهیان مراجعه ، ثبت نام خود را نهایی کرده و پس از ثبت نهایی، دفترچه راهنمای اعزام به عمره را از سایت دانلود کرده ،به طور دقیق مطالعه نموده و موارد خواسته شده را تا تاریخ 90/8/8 به دفتر نهاد واقع در خانه فرهنگ تحویل نمایند.

محمد جعفر حسام محمدی

مسئول ستاد عمره دانشگاه کاشان


نظر شما :