دانشجویان کاشان اهانت به امام هادی (ع) را محکوم کردند(۲-۳-۹۱)

۰۲ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۰:۳۱ کد : ۱۴۸۳۷ دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۸
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان معاون فرهنگی این دانشگاه عصر امروز در این تجمع کوچکترین توهین به اهل بیت(ع) را محکوم کرد و اظهار داشت: دانشگاهیان دانشگاه کاشان امروز داغدار هستند و دانشجویان انزجار خود را از این اقدام وقیحانه اعلام می‌دارند.

سید عبدالمهدی هاشمی بیان داشت: امروز ندای «هل من ناصر ینصرنی» نه از خیمه‌گاه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بلکه از حرم امام هادی(ع) به گوش می‌رسد.

http://kashanu.masjedun.com/uploads/401_1166_31833.jpg

وی، با اشاره به اینکه آن روز ما در میدان کارزار نبودیم که با دشمن بجنگیم افزود: امروز وظیفه همه ماست که به این ندا لبیک گوییم و در این جنگ نرم که شمشیر را رو به اهل بیت(ع) کشیده‌اند پاسخگو باشیم و اعلام برائت خود را از این اقدامات اعلام داریم.

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: توهین به مقدسات، بی‌احترامی به پیامبر(ص) و اهل بیت و ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از ترس دشمنان از گسترش اسلام و حرکت موج بیداری اسلامی در دیگر کشورها است.

دانشجویان در این تجمع، با امضای طوماری، حمایت خود را از مردم بحرین فلسطین اعلام و انزجار خود را از خواننده هتاک به ساحت امام هادی(ع) ابراز داشتند و خواستار مجازات اعدام برای این فرد خبیث شدند.

http://kashanu.masjedun.com/uploads/401_1166_37587.jpg

در پایان این مراسم دانشجویان و دانشگاهیان تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با سینه‌زنی و سردادن شعارهای "نقی آیینه پیغمبران است/ امام مهربان شیعیان است" و"میامه ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است" و با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین "کوچه‌های مدینه یا میامه هیچ فرقی ندارند، دست شرطه‌های حجاز همیشه سنگین است" راهپیمایی کردند.

در پایان این مراسم نیز ضمن تجدید میثاق با شهدا بیانیه‌ای را در محکومیت این اعمال قبیح قرائت کردند.

http://kashanu.masjedun.com/uploads/401_1166_65119.jpg

در بخشی از این بیانیه آمده است: «در پی اقدامات زنجیره‌ای دشمنان اسلام و جهان تشیع در هتک حرمت به مقدسات اسلامی، چند سالی است که موج هتاکی‌های وقیحانه‌ای نسبت به شخصیت معصوم و هدایت‌گر امام هادی(ع) توسط دشمنان تفکر اصیل اسلام شیعی و انقلابی صورت گرفته است این اقدامات که با واکنش‌های گسترده دوستداران عصمت و طهارت نظیر نامگذاری دهه بزرگداشت امام علی النقی(ع) در فضای مجازی روبرو شد با انتشار ترانه به شدت موهن و وقیحی از یکی از خوانندگان خارج‌نشین به اوج خود رسید».

در این بیانیه افزوده شده است: «در مظلومیت همیشگی و وصف‌ناپذیر اهل بیت پیامبر خاتم(ص) جای هیچ گونه شکی نیست و بدون تردید بهترین ملاک تشخیص حق از باطل، حب و بغض این خاندان سراسر نور و هدایت است و هتاکان با ساحت ربوبی این ذوات مقدسه در اوج ضلالت و پستی به سر می‌برند».

1391/03/01 - 11:12

در پایان این بیانیه آمده است: «از جامعه دانشگاهیان دانشگاه کاشان انتظار می‌رود تا با حساسیت و بصیرت بیشتر نسبت به روشنگری و معرفت‌افزایی درباره این ذات عظیم‌الشأن و هجمه‌های ظالمانه‌ای که بر آستان مقدس ایشان وارد می‌شود، تلاش و استقامت نمایند، باشد که آیندگان ما را در راهی به حساب آورند که ابوذر، مقداد و سلمان به خوبی آن را پیمودند و نه راهی که کوفیان برای خود انتخاب کردند».


نظر شما :