مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان: نمایندگان مجلس باید به دور از خواسته های جناحی و حزبی عمل کند(۱۳-۳-۹۱)

۱۳ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۶:۰۶ کد : ۱۴۸۴۴ دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۶
مسئول نمایندگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: شرایط قانونگذاری سالم دوری از انگیزه های نفسانی و خواسته های طبقه ای، گروهی و حزبی است.

حجت الاسلام عباس خادمیان، در مسجد دانشگاه کاشان، با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم و پیام مقام معظم رهبری افزود: پیام رهبر معظم می تواند در تحلیل و بررسی های گویای مطالب ارزشمند و مهم و حتی هشدار برای برخی باشد.

وی اظهار داشت: مجلسی که به دنبال رسالت اصلی خود نباشد و به حواشی مشغول شود و مجلسی که به دنبال تقنین درست و صحیح نباشد نه خود مقتدر است نه باعث اقتدار کشور و ملت می شود.

وی، دوری از حب و بغض ها را از دیگر شرایط قانونگذاری مجلس برشمرد و خاطر نشان کرد: به طور مسلم، نمایندگانی که به فکر حقوق مادام العمر باشند و نمایندگانی که به فکر وام صدمیلیونی و ... برای خود باشند دیگر نمی توانند به خود بفهمانند که موکلین خود در چه درد و رنجی برای رفع گرفتاری ها درگیر چندصد تومان می باشند.

حجت الاسلام خادمیان یادآور شد: به همین دلیل مردم فهیم ملت ایران با انتخابات به همه نشان دادند که خواستار کسانی هستند که به حق مسئول و خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران می باشند و به همین جهت دیده شد که تعداد زیادی از نمایندگان مجلس هشتم توفیق حضور در مجلس را ندارند.


نظر شما :