حجة الاسلام "خلیل غزلاوی" در جمع دانشجویان معتکف دانشگاه کاشان(۱۶-۳-۹۱)

۱۶ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۲:۰۰ کد : ۱۴۸۴۸ نهاد
تعداد بازدید:۱۰۴۹
عشق به خوبان نشاط و طراوت حقیقی را به دنبال دارد دانشگاه کاشان – استاد حوزه و دانشگاه عشق به خوبان عالم را موجب ایجاد نشاط و طراوت حقیقی در انسان دانست.

به گزارش روز دوشنبه بچه هاي مسجد دانشگاه كاشان، حجه الاسلام والمسلمين "خليل غزلاوي" عصر روز دوشنبه در جمع دانشجويان معتكف دانشگاه كاشان اظهار داشت :ايمان و تقوا جاذبه و كششي ايجاد مي كند  كه ماندگار بوده و روح حقيقت و نشاط را به انسان هديه مي كند.

وي افزود بسياري از مكتب هاي غربي و سينماي هاليوود با توليد ساليانه 700 فيلم سينمايي و عرضه آن به جوانان مسلمان با جلوه‌هاي ساختگي سعي در ايجاد جاذبه دارند؛ در حاليكه اميرالمومنين (ع) با ارائه حقيقت ، رونق قدرت و نشاط حقيقي به بار مي آورد.

استاد خليل غزلاوي در جمع دانشجويان معتكف در مسجد دانشگاه كاشان


اين استاد حوزه و دانشگاه تاكيد كرد: بزرگاني مانند امام خميني (ره) و آيت الله "بهجت" با نشاط و معنويت خود تا رسيدن به سنين بالا نمونه بارز عشق به خوبان هستند.

وي با اشاره به مظلوميت امام علي (ع) با وجود اينكه با كرامت ترين و با فضيلت ترين انسان زمان خود بود ، تاكيد كرد : مستكبريني مانند "حجاج ابن يوسف" حتي 40 سال پس از شهادت ايشان به دنبال نبش قبر و اهانت به جسد مطهرشان اطراف شهر را حفر مي كرد.

وي در ادامه بيان كرد: امروز نيز تبليغاتي مشابه آنچه معاويه براي تاثير گذاري برذهن افراد جامعه انجام داد، در ماهواره ها ، فتنه ها و سم پراكني دشمنان اسلام وجود داردكه تنها راه مقابله با آن افزايش معرفت نسبت به داشته هاي با ارزش خودي است.

حجه الاسلام غزلاوي افزود: اما دشمنان حقيقت و انسانيت همواره از فراگيري مكتب اهلبيت (ع) ونفوذ تفكر اميرالمومنين هراس دارند كه نمونه آن را مي توان در بحرين براي جلوگيري از حكومت شيعه ، تبليغات منفي معاويه براي اشاعه نام اميرالمومنين (ع) و تلاش هميشه دشمنان براي جلوگيري از نفوذ اسلام مشاهده كرد.

ايشان تاكيد كرد : بايستي شناخت و عشق خود را به سمت حقيقت هدايت كرد و با ولي شناسي و جهت گيري صحيح ، عشق به خوبان را در دل بپروريم تا به نشاط و آرامش حقيقي و سعادت انسان دست يابيم.

اعتكاف دانشجويان معتكف در مسجد دانشگاه كاشان


 لازم به ذكر است حدود 300 نفر در ايام البيض ماه رجب در مسجد دانشگاه كاشان معتكف هستند.


نظر شما :