ثبت نام یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه کاشان(۲-۴-۹۱)

۰۳ تیر ۱۳۹۱ | ۱۰:۰۲ کد : ۱۴۸۶۰ نهاد
تعداد بازدید:۱۰۷۸
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، از ثبت نام یک هزار و ۵۰۰ دانشجو برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام عباس خادمیان، با اشاره به اینکه این تعداد دانشجو در سامانه الکترونیکی در نظر گرفته شده ثبت نام کردند افزود: با توجه به استقبال بیش از حد دانشجویان و مهلت ثبت نام دانشجویان تا سوم تیرماه، این رقم در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: در طرح ضیافت اندیشه امسال، دانشجویان دانشگاه های کاشان ، علوم پزشکی، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی و کاربردی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل حضور دارند.

وی، با اشاره به اینکه، ثبت نام دانشجویان به صورت اینترنتی انجام شده است اظهار داشت: این دانشجویان برای شرکت و تایید نهایی در طرح بایستی از روز سوم تا چهارم تیرماه به حوزه معاونت آموزشی طرح مراجعه و مدارک خود را تکمیل نمایند. 

وی خاطر نشان کرد:  بنابر موافقت وزارت علوم حضور دانشجویان درطرح ضیافت اندیشه، معادل گذراندن 4 واحد تحصیلی در گروه دروس معارف است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، هدف از اجرای این طرح را افزایش بصیرت دینی و قرآنی، دشمن شناسی بر مبنای قرآن، تقویت گروه های فرهنگی، مطالعاتی، تقویت روحیه خود باوری و هویت بخشی انقلابی و قرآنی ، انتقال مفاهیم والای قرآنی و دینی در فضای مناسب ماه مبارک رمضان بیان داشت.

حجت الاسلام خادمیان، برگزاری کلاس های آموزشی و کارگاه های مهارتی و فوق برنامه به دانشجویان را از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول طرح ذکر کرد و افزود: برای بهره گیری هرچه بهتر دانشجویان از فضای معنوی این طرح، برنامه های تفریحی و زیارتی نیز برای دانشجویان شرکت کننده در طرح  ارائه خواهد شد.


نظر شما :