ضیافتی های دانشگاه کاشان در جوار شهدا و پرچم حرم امام حسین(ع) احیا گرفتند.(۸-۵-۹۱)

۰۸ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۱:۲۲ کد : ۱۴۸۷۲ نهاد
تعداد بازدید:۸۶۰
میهمان شهدا در ضیافت اندیشه: ضیافتی های دانشگاه کاشان در جوار شهدا و پرچم حرم امام حسین(ع) احیا گرفتند.  دانشگاه کاشان- آیین ملکوتی و معنوی احیای شامگاه جمعه در جوار سه شهید گمنام دانشگاه کاشان و پرچم متبرک حرم امام حسین(ع)، با حضور پرشور و معنوی صدها نفر از دانشجویان طرح ضیافت این دانشگاه برگزار شد.

 

میهمان شهدا در ضیافت اندیشه دانشگاه كاشان

به گزارش بچه های مسجد، درهشتمین سحرگاه  ماه رمضان و این آیین روحبخش، نوای گرم و حزین مناجات ابوحمزه ثمالی طنین انداخت و حال و هوای خاصی به فضای دانشگاه بخشید.

سردار "حسین یکتا" نیز با حضور در این محفل معنوی زنده داشتن یاد شهدا را با اهمیت دانست و گفت: اگر سیره و زندگی خود را شبیه شهدا کرده و ایمان و ایثار روزهای دفاع مقدس را در جان ها زنده نگهداریم، یک منتظر حقیقی خواهیم بود.

میهمان شهدا در ضیافت اندیشه دانشگاه كاشان

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت زیبا و مغتنم خودسازی بوده و نبایستی اجازه دهیم که پس از گذران این روزهای معنوی، معنویت در دل های ما کمرنگ شود.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه زیر آسمان سحرگاهان، میهمان سفره شهدا بودن، دعوتی است که پیامی مبارک برای دل های باصفای جوانی دارد، تاکید کرد: آنچه مهم است، زنده داشتن مداوم  دل با یاد شهدا و امام زمان(عج) است.

میهمان شهدا در ضیافت اندیشه دانشگاه كاشان

یکتا تصریح کرد: گناهان، دل را کدر کرده و انسان را از اوج پرواز به زیر می کشد؛ پس مراقبت از دل ها، این حریم های امن الهی مهم ترین وظیفه جوان هاست.

در پایان این آیین معنوی چند امتیاز کمک هزینه حج عمره به قید قرعه به شرکت کنندگان اعطا شد.


نظر شما :