ضیافت اندیشه دانشجویان در دانشگاه کاشان پایان یافت(۱۵-۵-۹۱)

۱۵ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۳:۳۷ کد : ۱۴۸۷۶ نهاد
تعداد بازدید:۱۱۱۶
طرح ضیافت اندیشه با حضور یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی دانشگاههای منطقه کاشان طی مراسمی در دانشگاه کاشان پایان یافت.

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم، از حضور گسترده دانشجویان در این طرح قدردانی کرد و گفت:بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بایستی از نتایج ارزشمند این رویداد فرهنگی در جهت ارتقای معنوی و فرهنگی دانشجویان بهره برد.

دکتر عباس کتابی، با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان افزود: امروز دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نقش موثری در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند.

وی، سلاح علم را رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: راه توسعه کشور و مقابله با استکبار، تنها با سلاح علم و دانش میسر می شود.

رییس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: دانشجویان بایستی با تکیه بر آموزه های دینی و جهاد علمی برای رسیدن به مسیر تعالی و پیشرفت جامعه و رسیدن به تولید ملی از هیچ کوششی دریغ نورزند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  کاشان نیز در این مراسم، با قدردانی از استقبال بی نظیر دانشجویان در این طرح عظیم گفت: طرح ضیافت اندیشه قرآنی به میزبانی دانشگاه کاشان با همکاری دانشجویان و حضور به موقع آنها در کلاس ها به خوبی و با پیامدهای معنوی وفرهنگی شایسته برگزار شد.

حجت الاسلام عباس خادمیان، به شرکت یک هزار و 200 دانشجو در طرح ضیافت اندیشه این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در طرح ضیافت دانشجویی دور قبل این دانشگاه، حدود 800 دانشجو شرکت کردند که امسال بیش از یک هزار و 500 نفر ثبت نام کردند که به دلیل محدودیت یک هزار و 200 دانشجو برای شرکت در طرح انتخاب شدند.

وی یادآورشد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، علیرغم تمام کارشکنی های دشمنان انقلاب اسلامی، طی سالیان اخیر این طرح با استقبال بی نظیر دانشجویان و با موفقیت در دانشگاه ها اجرا می شود.

  وی، با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه، یک رزمایش فرهنگی است خاطر نشان کرد: امروزه جوانان باید با تربیت دینی و تولید علم خود محاصره های اقتصادی دشمنان را بشکنند زیرا ملتی که مسلح به سلاح علم باشد مقتدر است.

حجت الاسلام خادمیان افزود: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه جنگ نرم باید آمادگی مقابله فرهنگی و علمی را با دشمن داشته باشیم و همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غیور ایران خوش درخشیدند آماده برای هر نوع مبارزه ای باشیم.

 طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه های منطقه کاشان که به مدت دو هفته ادامه داشت، شب گذشته با اجرای برنامه های متنوع پایان یافت.

در  طول برگزاری برنامه ضیافت اندیشه، از طرف دفتر نهاد، به 34 نفر از برگزیدگان برنامه های فرهنگی، امتیاز اعزام عمره دانشجویی اهدا شد.


نظر شما :