حجت الاسلام و المسلمین قریشی: کمیته‌های اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود(۹-۷-۹۱)

۰۹ مهر ۱۳۹۱ | ۰۹:۵۸ کد : ۱۴۹۴۲ اینترنت
تعداد بازدید:۶۳۲
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش مــأوا، حجت‌الاسلام والمسلمین میرمجید سیدقریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد برنامه‌های دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید گفت: تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها برای تبیین اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های ترم جاری برای دانشگاه‌ها است.


وی افزود: کمیته‌های اقتصاد مقاومتی با برگزاری جلسات سخنرانی و کارگاهی به تبیین اقتصاد مقاومتی می‌پردازند.


معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مورد همکاری تشکل‌های دانشجویی با دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی توسط تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و دفاتر نهاد رهبریهم  به آنها کمک می‌کنند.


قریشی در مورد سایر برنامه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در اولویت کارهای دفاتر نهاد رهبری قرار دارد.


به گفته وی، تشکل‌های دانشجویی با همکاری نهاد رهبری در دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار می‌کنند.


توهین کنندگان به رزمندگان اسلام جایی در بین مردم ندارند


همچنين معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز هر کسی بخواهد به ارزش‌های دفاع مقدس توهین کند، یقینا در بین ملت ایران جایگاهی ندارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین میرمجید سیدقریشی، در مورد انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز به رزمندگان اسلام در روزنامه شرق گفت: امروز هر کسی بخواهد به ارزش‌های دفاع مقدس توهین کند، یقینا در بین ملت ایران جایگاهی ندارد.


معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس نمونه‌ای از مجاهدان صدر اسلام هستند، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد اهمیت جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام را که برای حفظ نهضت اسلامی به جبهه‌ها رفتند، در ذهن جوانان و آحاد مردم تقلیل دهد، قطعا در پازل دشمن بازی می‌کند.


حجت‌الاسلام قریشی همچنین به ساخت فیلم موهن هتک حرمت پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از خواسته‌های دشمن این است که اعتقادات و آرمان‌های ملت ایران و مسلمانان را به استهزا بگیرد.


نظر شما :