دانشجوی هسته‌ای علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با فارس: دلایل نپذیرفتن دعوت انگلیسی‌ها(۲۰-۷-۹۱)

۲۰ مهر ۱۳۹۱ | ۱۰:۴۱ کد : ۱۴۹۷۷ اینترنت
تعداد بازدید:۱۱۱۷
دلایل نپذیرفتن دعوت انگلیسی‌ها/ راه شهدای هسته‌ای را ادامه می‌دهم خبرگزاری فارس: زهرا پاکدل از ادامه تحصیل خود در رشته مهندسی هسته‌ای خبر داد و تاکید کرد که راه شهدای هسته‌ای را ادامه خواهد داد.


خبرگزاری فارس: دلایل نپذیرفتن دعوت انگلیسی‌ها/ راه شهدای هسته‌ای را ادامه می‌دهم

زهرا پاکدل دانشجوی مهندسی هسته‌ای دانشکده فنی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به رد دعوت یک جشنواره انگلیسی این اقدام را ناشی از سیاست خصمانه لندن علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بنده مدتی عضو یک مؤسسه بودم که آن موسسه اقدامات مربوط به نخبگان را پیگیری می‌کند؛ این مؤسسه با کشورهای خارجی در ارتباط بود و به همین دلیل دعوتنامه‌های برای من ارسال می‌شد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در همین زمینه کشور انگلیس هم برای من دعوتنامه‌ای فرستاد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های خصمانه این کشور علیه کشورمان و دشمنی آنان باعث شد تا من دعوت آنها را رد کنم.

پاکدل با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، انگلیس را یکی از عوامل مؤثر در این ترورها برشمرد و گفت: زمانی که خبر ترور دانشمندان به ما می‌رسید بسیار ما متأثر می‌شدیم؛ باتوجه به اینکه این افراد استاد دانشگاه و محقق و پژوهشگر بودند ناراحتی ما دوچندان می‌شد.

وی مهمترین دلیل رد دعوت انگلیسی ها را دفاع از خون شهدای هسته‌ای دانست و بر این نکته تأکید کرد که در همین رشته ادامه تحصیل خواهد داد.

به گزارش فارس، زهرا پاکدل مخترع بسیجی و جانشین بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات دعوت جشنوراه مخترعان انگلستان را به دلیل سیاست‌های خصمانه این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران رد کرد.

این ‌مخترع بسیجی و دانشجوی مهندسی هسته‌ای دانشکده فنی واحد علوم و تحقیقات، سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران را دلیل رد این دعوت عنوان کرد.


منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910719000904


نظر شما :