بیانیه بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه(۲۹-۸-۹۱)

۲۹ آبان ۱۳۹۱ | ۰۹:۴۸ کد : ۱۵۰۵۸ اینترنت
تعداد بازدید:۶۹۸
بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بیانیه ای صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در متن این بیانیه آمده است: در اين ايام كه باز هم شور حسيني بر دلهاي آزادگان جهان حاكم شده است و مومنان عالم در تقديس حركت سيدالشهدا (ع) سر از پا نمي‌شناسند، جهان شاهد صحنه‌ رويارويي حسينيان و يزيديان زمان است، صحنه اي كه حكايت از استيصال بيش از پيش مستكبران، علي الخصوص رژيم جنايتكار صهيونيستي دارد.
رژيم سفاك صهيونيستي امروز خود را در شرايطي يافته كه جز جنگ و خونريزي راه ديگري در ذهن خود نمی یابد و به همين علت است كه مردم مظلوم غزه را مورد هدف قرار داده است تا شايد از اين راه بتواند ابهتي پوشالي در ميان رسانه هاي جهان براي خود دست و پا نمايد. اما اين بار بازيگردانان اين گروه كودك كش نيز دريافته اند كه وعده الهي محقق گرديده و مكر حيله گران به آنها بازگشته است.
در این بیانیه آمده است: اعتراف رژيم صهيونيستي در اصابت بيش از 500 موشك گروه هاي مقاومت اسلامي به مناطق صهیو نیست نشين و هدف قرار گرفتن بيش از نيمي از اراضي اشغالي اين بار حكايت از آن دارد كه توان نظامي گروه هاي مقاومت حتي نسبت به جنگ هاي پيروزمندانه 33 روزه و 22 روزه نیز افزايش چشمگيري داشته و رژیم صهیونیستی كه آن زمان پس از 33 و 22 روز به توان نظامي مقاومت اسلامي اعتراف نمود، اين بار در كمتر از يك هفته با كابوس مرگ دست و پنجه نرم ميكند.
به فضل خداي متعال و در نتيجهي بيداري اسلامي كه برآمده از فطرت الهي انسان‌هاي آزاده منطقه است، رژيم غاصب صهيونيسم و همدستانش مصداق بارز "سست‌تر از خانه عنكبوت" گشته اند و جهان تشنه عدالت، به سوي ظهور منجي عالم نزديك و نزديك‌تر مي‌شود.
اما آنچه در اين برهه حساس بايد مورد نظر قرار گيرد، تاكيد بر همدلي و استفاده صحيح از ظرفيت ديپلماتيك نظام جمهوري اسلامي ايران است. امروز نظام نوپاي مصر، كشورهاي عربي حوزه خليج فارس و ساير كشورهايي كه با موج بيداري اسلامي از درون مواجه گشته اند در يك دو راهي حساس و سرنوشت‌ساز قرار گرفته اند. اين دولت‌ها كه امروز با موضوع افكار عمومي در ملت خود روبرو هستند، مي‌بايست در اين دو راهي تكليف خود را با نظام سلطه و سگ نگهبانش در منطقه، يعني رژيم كودك‌كش صهيونيستي مشخص سازند. در صورتي كه كشورهاي منطقه با جنايات اسرائيل همراه گردند به سرنوشت اين رژيم غاصب مبتلا خواهند شد و در صورتي كه بر اساس خواسته ملت خويش عمل نمايند و در برابر ظلم و جور ساكت نمانند، كابوس مرگ در رژيم صهيونيستي، با سرعتي بيشتر به عرصه ظهور خواهد رسيد.
اين شرايط براي نظام جمهوري اسلامي ايران فرصتي را فراهم آورده است تا با كمترين هزينه، موثرترين مانور نظامي و ديپلماتيك خود را به نمايش گذارده و قدرت انقلاب اسلامي را بار ديگر به جهانيان اثبات نمايد.
در اين راستا بسيج اساتيد و كاركنان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از همه مردم فهیم و بصیر و جامعه دانشگاهيان ایران می خواهد به انحای مختلف نسبت به اقدام تجاوزکارانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در یورش به غزه واکنش نشان داده و جنایات صهیونیست ها و حامیان آنها در کشتار مردم غزه را محکوم نمایند.
http://msrt.ir/SitePages/NewsDetails.aspx?NewsID=2315


منبع: http://msrt.ir/SitePages/NewsDetails.aspx?NewsID=2315


نظر شما :