بازنشستگان دانشگاه کاشان تکریم شدند(۶-۹-۹۱)

۰۶ آذر ۱۳۹۱ | ۰۹:۳۴ کد : ۱۵۰۶۵ دانشگاه
تعداد بازدید:۵۵۱
به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز بازنشسته و تکریم خانواده  به همت اداره رفاه کارکنان دانشگاه کاشان از بازنشستگان این دانشگاه تجلیل شد.

رییس دانشگاه کاشان  در این مراسم، ضمن گرامیداشت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبداالله الحسین(ع) گفت: حضرت امام حسین(ع) در قیام عاشورا درس عزت، آزادگی صبر و استقامت به مسلمانان آموخت.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: مسلمانان باید با عبرت از قیام عاشورا و فداکاری های امام حسین (ع)، در راستای حفظ عزت دین اسلام بیشتر تلاش کنند.

وی، بازنشستگان را سرمایه های جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این افراد ذخائر معنوی و مادی جامعه هستند.

وی یادآورشد: بازنشستگان با کوله باری از تجربیات ارزشمند هم با مشکلات جامعه واقفند وهم راهکارهای رفع مشکلات را می دانند.

کتابی، به رشد و توسعه دانشگاه کاشان، در  زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: این موفقیت ها و رشد و توسعه دانشگاه در تمامی ابعاد و توسعه فیزیکی آن، مرهون تلاشها و تجربیات کارکنان بازنشسته است.

رییس دانشگاه کاشان، به تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این فشارها و تحریم ها، موجب نجات  کشور ما از وابستگی به دیگر کشورها و استفاده از پتانسیل ها و فرصت هاست.

 کتابی، صبر و ایستادگی را تنها راه مقابله با انواع توطئه های دشمنان دانست و گفت: با همفکری و استفاده از تجربیات گذشتگان، می توان از پتانسیل های بهتر این دانشگاه در راستای توسعه و رفع نیازهای منطقه و جامعه همت گماشت.

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان، نیز در این مراسم از زحمات و فعالیت های بازنشستگان این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: شما بازنشستگان سرمایه هایی هستید همراه با تجربیات و مهارت ها، که با برنامه ریزی صحیح می توان برای پیشبرد اهداف و توسعه دانشگاه بهره برد.   

دکتر حسن بخشنده، هدف از برگزاری این مراسم را تکریم و تجلیل از فعالیت های بازنشستگان برشمرد و اظهار داشت: مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگانی که قریب به سی سال از ارزشمندترین هدیه زندگی خود را در راه خدمت رسانی به مردم گذرانده اند  جایگاهی ویژه در جامعه دارند.  

عضو هیات علمی و دکترای روانشناسی دانشگاه کاشان نیز در این نشست، بازنشستگی را بهترین زمان برای پرورش روح و جسم افراد کارمند دانست و گفت: بعد از دو سال فراغت از کار، وضعیت جسمانی و سلامت بازنشستگان بهبود می یابد.

دکتر صدیق ارفعی ، دوران بازنشستگی را جدای از سالمندی دذکر کرد و اظهار داشت: بازنشسته یعنی فردی که بعد از 30 سال دوران خدمت و کار و تلاش فراغت یافته است.   

وی، از بازنشستگان خواست تا قدر این دوران را بدانند و آنرا نعمت برای خود و خانواده محسوب کنند.

در این نشست حدود 70 نفر از بازنشستگان دانشگاه کاشان حضور داشتند از 12 نفر از افراد جدید بازنشسته این دانشگاه، همراه با اهدا لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.


نظر شما :