دکتر ساداتی نژاد: روز واقفین آموزش عالی در تقویم دانشگاهی ثبت گردید(۱-۱۱-۹۱)

۰۱ بهمن ۱۳۹۱ | ۰۹:۰۶ کد : ۱۵۱۶۵ اینترنت
تعداد بازدید:۷۴۹
دکتر سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه دیدار با خیّرین و واقفین دانشگاه هرمزگان از ثبت روز واقفین آموزش عالی در تقویم دانشگاهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر ساداتی نژاد معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیّرین وزارت علوم اعلام کرد: با پیشنهاد و پیگیری دبیرخانه این کمیته و موافقت معاونت فرهنگی وزارت علوم روز بیست و یکم دیماه که در تقویم ملی روز وقف است در تقویم دانشگاهی با عنوان روز واقفین آموزش عالی ثبت گردید.
دبیر کمیته خیّرین وزارت علوم هدف از این اقدام را تجلیل از نقش ویژه و جایگاه برجسته واقفین  آموزش عالی دانست و افزود: واقفین در سده های گذشته و در دوران شکوفایی و اوج تمدن اسلامی سهم عمده ای در توسعه و حمایت از مراکز علمی بر عهده داشته اند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در ادامه سخنان خود نامگذاری روز بیست و یکم دیماه در تقویم دانشگاهی به نام واقفین آموزش عالی را اقدامی در پاسداشت واقفین دانست و بر استفاده از ظرفیتهای عظیم واقفین در حوزه آموزش عالی تاکید کرد.
دکتر ساداتی نژاد در ادامه از عزم جدی وزارت علوم در استفاده از مشارکتهای مردمی خبر داد و بر رفع موانع احتمالی برای حضور پر رنگ تر واقفین و خیّرین در آموزش عالی و به تبع آن  ارتقاء زیرساختهای این حوزه تاکید کرد.
دبیر کمیته خیّرین در پایان از واقفین و خیّرین خواست با حمایتهای خود خط مقدم جهاد علمی کشور را تقویت کنند.


نظر شما :