معاون فرهنگی وزیر علوم از برگزاری اولین یادواره دانشگاهی«تئاتر امام و انقلاب اسلامی» خبر داد(۴-۱۱-۹۱)

۰۴ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۲ کد : ۱۵۱۷۵ اینترنت
تعداد بازدید:۶۱۵
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها در تاریخ ۲۹و۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود .

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر غلامرضا خواجه سروی با اعلام این خبر افزود: در راستای ترویج فرهنگ انقلابی و تبیین ابعاد شخصیت دینی و معنوی حضرت امام خمینی(ره ) و همچنین حمایت از فعالیت‌های نمایشی دانشجویان، اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این یادواره در دو بخش نمایش‌های خیابانی و نمایشنامه نویسی برگزار خواهد شد که در بخش نمایش‌های خیابانی با توجه به اینکه بازبینی این بخش صرفاً از طریق فیلم صورت می‌گیرد، علاقمندان به شرکت در این بخش باید سه نسخه از فیلم اثر خود را بر روی لوح فشرده به همراه مشخصات کامل تا مهلت مقرر به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند و در بخش نمایشنامه‌نویسی علاقمندان باید سه نسخه از اثر خود را تا مهلت مقرر به به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند.
دکتر خواجه سروی خاطر نشان کرد: کلیه شرکت کنندگان باید دانشجو و یا فارغ‌التحصیل بعد از خرداد 1390 یکی از مراکز آموزش عالی باشند و به تمامی گروه‌های راه یافته به بخش پایانی یادواره کمک هزینه اجرا تعلق خواهد گرفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار 22 بهمن ماه 1391 می‌باشد و اعلام نتایج تا تاریخ 27 بهمن ماه صورت خواهد گرفت و برگزاری یادواره در تاریخ 29 و30 بهمن ماه سال جاری خواهد بود.


نظر شما :