دانشگاه‌های برتر در حوزه مشاوره معرفی و تقدیر شدند(۴-۱۱-۹۱)

۰۴ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۳ کد : ۱۵۱۷۶ اینترنت
تعداد بازدید:۵۶۶
بیست و دومین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌ها با حضور رییس سازمان امور دانشجویان، رییس دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان و روسای مراکز مشاوره در محل سازمان امور دانشجویان برگزار شد و طی آن از دانشگاه‌های نمونه و برتر کشور در بحث مشاوره تقدیر شد .

به روابط عمومی وزارت علوم ، بر این اساس دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه نمونه کشوری در بحث مشاوره مورد تقدیر قرار گرفت و همچنین دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، اصفهان و صنعتی شریف نیز به عنوان دانشگاه‌های برتر کشوری در حوزه مشاوره تقدیر شدند.
همچنین دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، شیراز، علم و صنعت و گیلان نیز در لیست دانشگاه‌های فعال کشوری در حوزه مشاوره قرار گرفتند.
دانشگاه‌های فعال مورد تقدیر قرار گرفته در این مراسم نیز شامل دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه الزهرا(س)، دانشگاه شاهد، دانشگاه کردستان، دانشگاه زنجان، بین‌المللی امام خمینی (ره)، دانشگاه بجنورد، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، شهرکرد، ایلام، کاشان، شهید باهنر کرمان، ولیعصر (عج) و یاسوج بود .
گفتنی است از دانشگاه‌های بیرجند، شهید مدنی آذربایجان و شهید چمران اهواز نیز به عنوان دانشگاه‌های ساعی در بحث مشاوره تقدیر گردید.


نظر شما :