رییس دانشگاه کاشان: وحدت مردم و ولی فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود(۱۷-۱۱-۹۱)

۱۷ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۶:۵۹ کد : ۱۵۱۹۷ دانشگاه
تعداد بازدید:۴۹۸
رییس دانشگاه کاشان گفت: وحدت کلمه، همدلی مردم و وجود رهبری آگاه و ولی فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

دکتر عباس کتابی، در مراسم جشن سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری این جشن را، گرامیداشت ایام الله دهه فجر ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی یک نعمتی بی بدیل برای مردم ایران و جامعه جهانی است.

وی، رهبری حضرت امام خمینی (ره ) را در پیروزی انقلاب اسلامی حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با نگاه مدیریتی که به مسایل فردی، اخلاقی، اجتماعی و مسایل اقتصادی داشتند، توانستند نظامی را پایه گذاری کنند که سعادت دنیا و آخرت را به همراه داشت.

 

رییس دانشگاه کاشان، بحران های معنویت واخلاق را از جمله بحران های دنیا دانست و افزود: از برکات انقلاب اسلامی پایه گذاری نظام ولایت فقیه و روحیه اعتماد به نفس مردم است.

وی با بیان اینکه، این افتخارت و سربلندی های نظام جمهوری اسلامی موجب این شده که  تمام دنیا از قدرت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در هراس باشند افزود: استکبار جهانی با جنگ های تبلیغاتی و تحریم های اقتصادی و راه اندازی صدها شبکه ماهواره ای علیه نظام جمهوری اسلامی سعی دارند مردم را نسبت به این نظام دلسرد کنند.   

دکتر کتابی خاطر نشان کرد: این تهدیداتی است که اگر به درستی مدیریت و تدبیر شود به فرصت تبدیل می شود.

وی، توجه به تولید ملی و تقویت خود اتکایی و روحیه اعتماد به نفس را از جمله عوامل مبارزه با تهدیدها برشمرد و افزود: منابع غنی و نیروی انسانی با ایمان و با روحیه اعتماد به نفس و توانمندیهای فردی و اجتماعی از پتانسیل های این نظام است.

وی خاطر نشان کرد: وحدت و پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدهای دشمنان است.

دکتر کتابی، با بیان اینکه دانشگاه مبداء تحولات است افزود: دانشگاهیان وظیفه دارند تا با جهاد علمی و تقویت روحیه جهادی در شرایطی که بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است با بومی کردن تئوری های علمی و کاربردی کردن علوم، در راستای پیشرفت و تو سعه اقتصادی کشور همت گمارند.

رییس دانشگاه کاشان اذعان داشت: در شرایط کنونی تبیین حقایق انقلاب اسلامی، تداوم راه شهدای این انقلاب و آرمان های ارزشمند و والای آنها بسیار حائز اهمیت است.


نظر شما :