مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کاشان: حکومت اسلامی بر مبنای دین دستاورد انقلاب است(۱۷-۱۱-۹۱)

۱۷ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۷:۰۱ کد : ۱۵۱۹۸ دانشگاه
تعداد بازدید:۵۷۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: حکومت اسلامی بر مبنای دین و حاکمیت ولی فقیه از مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در مراسم جشن بزرگداشت سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه کاشان افزود: ناامنی هایی که در کشورهای مصر، افغانستان و عراق وجود دارد، به دلیل نبود حاکمیت و مرجع دینی در آن کشورهاست.


 

وی، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، پیشرفت های پزشکی، علمی، هسته ای و استقلال فرهنگی را از دیگر دستاوردهای انقلاب برشمرد و اظهار داشت: از مهمترین و گسترده ترین دستاورد و تاثیرگذاری در جهان اسلام و منطقه، استراتژیک خاورمیانه است.

وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حال صدور به دیگر کشورهاست خاطر نشان کرد: آمریکا با انواع تهدیدها، توطئه ها، تهاجم فرهنگی و ایجاد فتنه و تحریم های اقتصادی در صدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی، شکستن بزرگترین جبهه مقابله با استکبار، تزلزل و تغییر در حاکمیت دینی، هدر دادن همه مبارزات و خون شهدا، فراهم شدن زمینه حاکمیت نظام سلطه، تسلط رژیم صهیونیستی بر منطقه و دست برداشتن از همه ارزش ها و دستاوردها را از پیامدهای تسلیم ذکر کرد و یادآورشد: هر امتی استقامت کند خدواند امتیاز به او می دهد و هرکسی تسلیم شود امتیازات را از او می گیرد.

تصنیف خوانی، مولودی خوانی، اجرای سرود نابینایان و مسابقه حضوری از جمله برنامه های این مراسم بود که به همت روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد.


نظر شما :