راهیان نور امسال متفاوت از سال های گذشته است.(۱۸-۱۱-۹۱)

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۵:۴۰ کد : ۱۵۲۰۲ نهاد
تعداد بازدید:۸۰۸
نشست صمیمانه خادمین دانشجویی اردوی راهیان نور دانشگاه کاشان با یادگار هشت سال دفاع مقدس برادر حاج حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا به همت بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در قم برگزار شد .

نشست صمیمانه خادمین دانشجویی اردوی راهیان نور دانشگاه کاشان با یادگار هشت سال دفاع مقدس برادر حاج حسین یکتا ، فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا به همت بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان جهت آمادگی هر چه بیشتر خادمین شهدا و استفاده از رهنمود های ایشان در تاریخ 14 بهمن در قم برگزار شد .

در این دیدار سردار یکتا با ابراز خیر مقدم و تشکر از بسیجیان دانشگاه به خاطر دغدغه ای که نسبت به برگزاری اردوی راهیان نور دارند نکاتی را برای بهتر برگزار شدن این اردو یادآور شدند.



حاج حسین یکتا گفت : با توجه به تمام اتفاقات و حوادثی که از زمان خلقت آدم تا کنون و در عصر ما از انقلاب تا حال افتاده است از جمله تحریم ها و تهدیدهایی که دشمنان برای ما برنامه ریزی کرده اند ، امروز بها رتنفس دنیا به سمت جریانی دارد شروع می شود . واقعا یک ربیع انسانی است نه یک بهار عربی ، یک بیداری انسانی است و صحبت های مقام معظم رهبری درباره شکل گیری تمدن اسلامی نوید این شکل گیری را می دهد .

ایشان هدف تمام مشکلات و مصیبت هایی که از ابتدای خلقت تا کنون را این دانستند که همه باید بار مسئولیت بزرگ را روی دوش خود احساس کنیم : این بار مسئولیت روی دوش دانشجویانی است که به عنوان نمونه می خواهند اردوی راهیان نور دانشگاه کاشان را برگزار کنند .

 این مرد روزهای ایثار و شهادت در جمع دانشجویان بسیجی گفت : الان رسیدیم به جایی که دشمن همه تهدید ها و تحریم ها ی خود را از رسانه ای و غیر رسانه ای به کار گرفته است و در حال حاضر در فضای جدید انتخاباتی فضای دانشگاه باید طوری باشد که اگر صحنه جنگ اتفاق افتاد همین دانشجویان داوطلبانه آماده ی حضور باشند و الان همین فضا در اردوی راهیان نور خود را نشان داده است که جمعی از دانشجویان خالصانه و خادمانه آماده سفری شده اند که بتوانند با خدمت به زائرین در این سفر معنوی حداقل لبخند را برلب آقا و امام عصر (عج) بنشانند.

حاج حسین یکتا راهیان نور امسال را متفاوت از سال های گذشته دانست و گفت : ما اگر بخواهیم مانند شهدا باشیم باید خالصانه خادم زائران راهیان نور باشیم . افرادی که در این اردو حضور دارند با روحیه ها و فضاهای متفاوت فکری و فرهنگی در منطقه حاضر می شوند،ادبیات آن ها متفاوت است . یکی از شبهای حضور آن ها در منطقه می تواند شب تصمیم گیری آنها باشد . اردو نباید طوری باشد که فقط سیاحتی باشد وهمانطور که قبل از سفر بودند همانطور به شهر خود باز گردند .

 وی خطاب به مسئولین برگزار کننده این اردو بیان داشت : دقت داشته باشید که این اردو یک پروسه است و بیان ماموریت از زمان خلقت آدم تا کنون ، شرایط شما را از شرایط زمان جنگ سخت ترکرده است . نباید خادمان هیچ چیزی از منیّت در وجود خود داشته باشند . نگاه دنیوی باید کنار گذاشته شود

ـ ایشان در پایان گفت : شما باید قبل از سفر بتوانید با شهدا زندگی کنید . به شهدا متوسل شوید تا از قافله جا نمانید . در اردوی راهیان نور امسال خود شما خادمین هدف هستید و زائران وسیله اند تا شما را به مقصد برسانند . در ابتدای سفر غسل خادمی زائران انجام دهید و این اجازه خادم شدن را از خود شهدا کسب کنید . شما می خواهید وارد سرزمینی شوید که مرکز نورانیت و قدرت و مرکز اصلی انرژی هسته ای است . با شرح صدر و کوله باری از اخلاص وارد این سفر روحانی شوید .

حضور در حرم حضرت معصومه (س) توسل و تمسک به کریمه اهل بیت حسن ختام این دیدار بود .


نظر شما :