همزمان با دهه فجر دو طرح عمرانی در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید(۱۸-۱۱-۹۱)

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۹ کد : ۱۵۲۰۵ دانشگاه
تعداد بازدید:۷۲۴
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر دو طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی با حضور معاونان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه کاشان، ساختمان مرحوم پروفسور ارشدی را از جمله این  طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این مجموعه آموزشی تحصیلات تکمیلی با زیربنای دو هزار و 500مترمربع در سه طبقه ساخته شده است.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: برای این مجموعه آموزشی، حدود 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات خیرین آقایان امامی و مرحوم پروفسور ارشدی و اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی، سالن ورزشی لاجوردی را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد وافزود: این مجموعه ورزشی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع در پردیس خواهران ساخته شده است.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح حدود هفت میلیارد ریال به همت خیر آقای لاجوردی و از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

دکتر کتابی از بهره برداری دانشکده نانو خبر داد و خاطر نشان کرد: این دانشکده نیز به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع از محل پروژه های ملی در آینده نزدیک در این دانشگاه به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه کاشان، حضور خیرین در دانشگاه را مایه افتخار و در توسعه علمی دانشگاه حایز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: حدود 30 هزار مترمربع فضای آموزشی و کمک آموزشی توسط خیرین در این دانشگاه در حال ساخت است.


نظر شما :