معاون حقوقی وزارت علوم: کتاب قانون و مقررات آموزش عالی کشور رونمایی می شود(۱۸-۱۱-۹۱)

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۸:۴۰ کد : ۱۵۲۰۶ دانشگاه
تعداد بازدید:۴۸۴
 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از رونمایی کتاب قانون و مقررات آموزش عالی کشوربرای نخستین بار در هفته آینده خبر داد.

دکتر سید جواد ساداتی نژاد، در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه کاشان افزود: این کتاب تمام قوانین آموزش عالی را مورد ارزیابی وبررسی قرار داده و تغییری را که در قوانین صورت گرفته در این کتاب گرد آوری شده است.

وی اظهار داشت:با رونمایی از این کتاب، تمام دانشگاهیان قوانین آموزش عالی کشور را به طور همزمان در دست خواهند داشت.

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، از برگزاری جشنواره خیرین و واقفین آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: این جشنواره در پنجم اسفند با حضور تمامی خیرین و واقفین آموزش عالی در تهران برگزار می شود.

دکتر ساداتی نژاد، به ایجاد 25 کمیته خیرین در دانشگاه های کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال 91 در تمامی دانشگاه ها کمیته خیرین دانشگاه ساز و تا پایان سال در تمام دانشگاه ها رابطین خیرین را  داشته باشیم.

معاون حقوقی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، حضور خیرین در آموزش عالی را در راستای توسعه علمی کشور حایز اهمیت دانست و افزود: برای نخستین بار در اجلاس روسای دانشگاه های کشور، تصمیم گرفته شد که یک خیر بایستی  که در هیات امنای دانشگاه های کشور وجود داشته باشد.

دکتر ساداتی نژاد، با اشاره به حضور خیرین درساخت پروژه های عمرانی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به  حرکت بسیار خوبی که خیرین در عرصه آموزش عالی شروع کرده اند امید است نهضت مشارکت عمومی و حضور خیرین و واقفین را در عرصه آموزش عالی  شاهد باشیم.


نظر شما :