بیانیه رییس دانشگاه کاشان به مناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن(۲۱-۱۱-۹۱)

۲۱ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۷:۲۵ کد : ۱۵۲۰۹ دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۰
رییس دانشگاه کاشان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد:

یوم‌الله 22 بهمن، روزی است که فریاد الله اکبر بر فراز سرزمین ایران طنین انداز شد و با بسط پرچم توحید در این دیار دوران نکبت بار 2500 ساله شاهنشاهی و حکومت طاغوت به گورستان تاریخ پیوست و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با هدف بسط عدالت، ترویج آموزه‌های الهی و حفظ کرامت انسانی بنیان نهاده شد.

پس از گذشت 34 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، اینک شاهد به ثمر نشستن آرمان‌های بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی هستیم و امروز فریاد عدالتخواهی نه تنها از کشورهای اسلامی منطقه، بلکه از قلب کشورهای استکباری در اروپا و آمریکا نیز به گوش می‌رسد.

بی‌شک تحقق این آرمان‌ها در سایه عزم جوانان انقلابی ایران اسلامی، دور از دسترس نبوده و وعده صادق پروردگار یکتا با پیروزی مستضعفان عالم بر ظالمان جهان محقق شده وعدل الهی زیر پرچم منجی عالم بشریت حضرت بقیـة‌الله اعظم (عج‌ا...) بر تمامی عالم نورافشانی خواهد کرد.

حضور هوشمندانه و مقتدر ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‌ا... 22 بهمن، همچون همیشه محاسبات و توطئه چینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی کرده و صف‌آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ نرم بر هم خواهد زد.

ما دانشگاهیان دانشگاه کاشان بر این نکته واقفیم که پیرو منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اوج دوران اقتدار قرار داریم و با تداوم این راه با توسل بر جهاد علمی، اثبات خواهیم کرد که تحریم ها و تهدیدها هیچ خللی در اراده پولادین ملت در راه پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان با دعوت از جامعه دانشگاهی برای حضور هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن و پیوستن به موج خروشان ملت ایران در بزرگداشت این روز تاریخی، سی وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک عرض میکنم و از دانشگاهیان عزیز می‌خواهم با حضور همیشگی خود و حفظ دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی، قدردان و شکرگذار خونهایی باشند که در راه ایجاد این نظام مقدس ریخته شده است.


نظر شما :