ملت ایران در جنگ اقتصادی نیز بدون تردید بر آمریکا پیروز خواهد شد(۲۳-۱۱-۹۱)

۲۳ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۲:۲۵ کد : ۱۵۲۱۴ کاشان
تعداد بازدید:۵۴۴
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در جنگ اقتصادی به فضل الهی و با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و رهنمودهای معظم له بدون تردید بر دولتمردان آمریکا پیروز خواهد شد.

ˈعلاءالدین بروجردیˈ روز یکشنبه در اجتماع عظیم راهپیمایی یوم الله 22 مردم کاشان، وحدت ملی را یکی عوامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: ملت ایران در جنگ اقتصادی با منابع عظیم اقتصادی و جوانان پرشور که دارد با وحدت و انسجام کمر آمریکا را به خم خواهند کرد.


وی اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حفظ وحدت ملی با وجود تمام کاستی ها پس از جنگ سرد بر تمام توطئه های سایبری و فرهنگی به فضل الهی پیروز شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بیست و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون شهدا تفکر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان و به ویژه کشورهای منطقه حاکم شده است.

بروجردی به جنگ فرهنگی دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا و همپیمانانش می خواهند نگرش باورهای دینی نوجوانان و جوانان را تغییر دهند تا سلطه از دست رفته خود در ایران را دو باره بدست آورند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش خداباوری را یکی از ویژگی های بارز حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر همین اساس همواره تنها برای رضای خدا اندیشه و حرکت می کرد، تصمیم می گرفت و هدف اصلی ایشان یاری دین خداوند تبارک و تعالی بود.

وی یادآور شد: در آن زمان که انقلاب اسلامی ایران نوپا بود و سیاست جهان به صورت دو قطبی شوروی سابق و آمریکا اداره می شد، امام راحل با دیدگاه خداباوری دست رد به سینه این ابرقدرتها زد و شعار ˈنه شرقی ، نه غربی جمهوری اسلامیˈ را عنوان فرمودند.

بروجردی همچنین اظهار داشت: ما امروز به جهانیان اعلام می کنیم که به عنوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام فشارها، توطئه ها، صدور قطعنامه ها، آمریکا و همپیانمانش را شکست داده ایم و توانسته ایم بر عزت و عظمت این کشور بیفزاییم و با پیشرفت دانش، قله های رفیع علمی جهان در همه عرصه ها از جمله نانوتکنولوژی را فتح کنیم.


نظر شما :