بیانات مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به سران قوا (۲۸-۱۱-۹۱)

۲۸ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۵:۳۹ کد : ۱۵۲۲۵ اینترنت
تعداد بازدید:۸۰۹
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(شنبه) در آستانه ۲۹ بهمن، سالروز قیام مردم تبریز بر ضد رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۵۶با هزاران نفر از علما، مسئولان و قشرهای مختلف مردم آذربایجان در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

رهبرانقلاب با اشاره به حضور پرشکوه مردم در 22بهمن: نمی‌شود گفت مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی شکایتی ندارند، مشکلات هست، مخصوصا برای طبقات ضعیف اما این موجب نشد که مردم بین خود و نظام اسلامی فاصله بیندازند.

 
*** غرض آمریکا از دعوت به مذاکره، کار تبلیغاتی در مقابل کشورهایی است که نسیم بیداری اسلامی در آنها وزیده است/ می‌خواهند بگویند نظام اسلام با این سرسختی عاقبت مجبور شده باب مذاکره و مصالحه را باز کند.



*** ما عقیده داریم سلاح هسته‌ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی‌توانست جلوی ما را بگیرد.



*** اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست/ دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت.



*** این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است/ مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند/ بنده فعلا نصیحت می‌کنم.



*** بنده مخالفم با این کارها که یک نفر را به عنوان ضد ولایت و ضد بصیرت علیهش شعار بدهند و جلسه را برهم بزنند مانند کاری که در قم و مرقد امام (ره)اتفاق افتاد/ اگر این افراد حزب اللهی و مومن هستند این کارها را نکنند.


نظر شما :