آزمون مرحله اول حفظ ومفاهیم خطبه غدیر در دانشگاه کاشان برگزار شد(۱-۱۲-۹۱)

۰۱ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۸:۰۸ کد : ۱۵۲۳۲ نهاد
تعداد بازدید:۲۶۶۱
مسابقه کتابخوانی حفظ ومفاهیم خطبه غدیر با شرکت حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان سه شنبه در دانشکده مرحوم دکتر اسلامی برگزارشد.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در حاشیه برگزاری این آزمون گفت : مسابقه کتابخوانی سروش آفتاب که شامل حفظ ومفاهیم خطبه غدیر می باشد در چهار مرحله برگزارمی شود که در هرمرحله از بخشی از کتاب آزمون گرفته می شود .

حجت الاسلام والمسلمين عباس خادميان افزود : هدیه ویژه مرحله نهایی ، برات کربلاست برای کسانی که نمره آنها بین 18 تا 20 شود. افرادی که نمره آنها بین 16 تا 18 باشد نائب الزیاره همه شرکت کنندگان در زیارت امام رئوف خواهند بود .



لازم بذکر است هر مرحله جوایز مخصوص به خود را دارد که عبارت است از : نفراول هر مرحله 40هزارتومان ، نفر دوم هر مرحله 30 هزار تومان و نفر سوم هرمرحله 20 هزار تومان.

در هرمرحله بین نمرات 10 تا 15 قرعه کشی و به سه نفر از آنها 10 هزار تومان هدیه داده می شود . بین نمرات 15 تا 20 هم قرعه کشی هست که جایزه آن هم 15 هزارتومان برای سه نفر می باشد . جدای از همه آنها در مرحله اول بین نمرات 10 به بالا ، به پنج نفر به قید قرعه هزینه کامل اردوی راهیان نور تعلق می گیرد .

علاوه بر مسابقه کتابخوانی ، مسابقه پیامکی هم هست که هدایای این بخش شامل شارژتلفن همراه ، "چاپ کارت" انتشارات دانشگاه ، قبض سرویس داخلی دانشگاه و غیره می باشد .



امتیاز طلایی فقط مخصوص سه مرحله اول هست که به شرکت کننده برای رسیدن به جایزه نهایی کمک می کند . از کل نمراتی که در این سه مرحله کسب کردید، یک سی ام آن برای امتیاز مرحله نهایی ذخیره می شود (البته اضافه بربیست) ،یعنی حدکثر 2 امتیاز ذخیره شده برای مرحله ای که حساسیتش خیلی بالا است .

مسابقه کتابخوانی حفظ و مفاهیم خطبه غدیر درچهار مرحله برگزار می شود که عبارت است از :
مرحله اول : صفحات 10 تا 98 /تاریخ آزمون 1 اسفند به صورت کتبی
مرحله دوم : صفحات 98 تا 120/تاریخ آزمون 22 اسفند به صورت کتبی
مرحله سوم : صفحات 120 تا 157/تاریخ آزمون 27 فروردین به صورت کتبی
مرحله نهایی : کل کتاب (صفحات 10 تا 157) بصورت شفاهی – کتبی/10 اردبیهشت

برای شرکت در ادامه مراحل این مسابقه می توانید به یکی از مکانهای زیر مراجعه کنید :
* مرکز IT دینی (طبقه فوقانی مسجد)
* بلوک 2 اتاق 312 (خوابگاه برادران)
* بلوک 4 اتاق 212 (خوابگاه خواهران)


نظر شما :