برگزاری نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی در دانشگاهها نشان می دهد مامی توانیم(۶-۱۲-۹۱)

۰۶ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۷:۳۲ کد : ۱۵۲۵۲ نهاد
تعداد بازدید:۶۸۵
آخرالزمان از آن شیعه است وقله های پیشرفت در انتظار جوانان شیعی وایرانی است تا به فتح آن دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان ضمن عرض خیرمقدم خدمت سردار غقور معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) که به واسطه حضور نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در جمع نمازگزاران مسجد دانشگاه حضور داشتند گفت: وجود چنین دستاوردهایی نشانه حرکت به سمت ایجاد تمدن اسلامی وشیعی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در جلسه تفسیر این هفته افزود: آیه 105 سوره انبیاء یه این نکته اشاره دارد که زمین ، معادن و امکانات موجود در آن برای استفاده صالحان و مومنان قرارداده شده و اگر به دست کافران و مشرکین افتد غصب شده است .

آخرالزمان از آن شیعه است وقله های پیشرفت در انتظار جوانان شیعی وایرانی است تا به فتح آن دست یابند. این آیه با تأکید بیان می کند زمین بایستی به دست شیعیان وانسانهای بزرگ وانسانهایی با اراده پولادین، با ایمان واصلاح درون فتح شود.

وی افزود: اگربخواهیم فضای جهادی دفاع مقدس را تجربه کنیم نمونه آن همین نمایش توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است. این دستاوردها وشکوفایی علمی در فضایی است که همه دشمنان درپی این هستند که بگوید شیعه وبه خصوص جماعت ایرانی نمی تواند وارد این عرصه ها شود وپیشرفت کند.


نظر شما :