ملت ایران با مشارکت در انتخابات ولایمتداری خود را اثبات خواهند کرد(۱۲-۱۲-۹۱)

۱۲ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۲:۰۹ کد : ۱۵۲۷۲ دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ایران اسلامی با مشارکت پررنگ در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بار دیگر ولایمتداری خود را به اثبات خواهند رساند.

ˈمحمد حسین صفار هرندیˈ روز چهارشنبه در جمع دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه کاشان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم با بصیرت و هوشیاری کامل در پای صندوق های رای، حماسه ای دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می زنند.

وی با برشمردن دلایل کینه توزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران از تجارب گذشته درس عبرت گرفته اند، همان گونه که اقدام برخی مسوولان و صاحب اندیشان سیاسی نیز نشان از زکاوت و هوشیاری آنها دارد.

وی، ریشه دشمنی غرب با ایران را که تضادی بنیادی و اعتقادی است در انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، پژواکی از این انقلاب است.

صفار هرندی نسبت به وقوع فتنه در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز هشدار داد و خاطر نشان کرد: از جمله دلایل احتمال وقوع فتنه در سال آینده، اقتدار ایران در زمینه های نظامی و فضایی و دیگر پیشرفت های علمی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تشریح اوضاع سوریه، یادآور شد: حمایت های ایران از حزب الله و سوریه، دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی اسراییل را خشمگین کرده است.


نظر شما :