شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است (۹-۲-۹۱)

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۲۰:۱۹ کد : ۱۵۳۴۳ نهاد
تعداد بازدید:۷۶۲
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در جلسه تفسیر این هفته و در آستانه انتخابات بیان داشتند: باید مواظب بود که دشمن سعی دارد برخی از جریان ها ی داخل نظام را دشمن جلوه دهد و برخی خارج نظام و اهل فتنه را خودی نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان با توجه به آیه 104 سوره انعام افزود: باید انسان درمسیر نشان داده شده الهی یعنی همان بصیریت دینی که به طرق مختلف برای انسان فراهم می شود حرکت کند تا حجت بر او تمام شود و تکلیف هم درست انجام گرفته شود که این هدایت الهی گاهی توسط نبی،گاهی توسط امام وگاهی توسط ولی فقیه صورت می پذیرد . لذا بر همه لازم است به شاخص های مطرح از طرف ولی زمان توجه نمایند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه کمتر از دوماه به انتخابات باقیمانده ، لازم است به این موضوع خطیر که از مسائل پرهیجان و شکوفا افزا برای ملت اسلامی ایران می باشد پرداخته شود لذا به برخی از احکام و اصول لازم برای این امر مهم اشاره می نماییم :

1- انتخاب یک تکلیف الهی و باید درست و کامل انجام شود .چون حفظ و صیانت از نظام اسلامی واجب است. مسلماً انتخاب در هر سطحی که باشد سبب استحکام نظام اسلامی است، پس لازم است با دقت به آن ورود پیدا کرد .

2- به انتخاب اصلح باید توجه داشت. هرکه را شورای نگهبان تاییدکردموردتأییداست . برخی سعی می کنند جریان هایی که درون نظام هستند ضدنظام معرفی کنند که باید با بصیرت جریان ها را شناخت و اصلح را پیدا کرد.


نظر شما :