نگاه جامعه جهانی به ایران با حضور خبرنگار آمریکایی الاصل در دانشگاه کاشان بررسی می شود .(۱۱-۲-۹۲)

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۵:۵۷ کد : ۱۵۳۵۰ دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۸
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با عنوان نگاه جامعه جهانی به ایران و حضور میلانی فرانکلین، خبرنگار آمریکایی الاصل در این دانشگاه خبر داد.

حمید بذرگر اظهار داشت: تحلیل های میلانی فرانکلین یا (مرضیه هاشمی) مستندساز و گوینده خبر 54 ساله شبکه پرس تی وی، به عنوان یکی از اصحاب رسانه که از دل جامعه آمریکا برخاسته و حدود سی سال پیش به مذهب تشیع مشرف شده و دید جامعی نسبت به برخی از وقایع جهانی و مقایسه تفکرات غربی و اسلامی دارد، برای دانشجویان و نسل جوان جذاب است.



وی افزود: بررسی و تحلیل وضعیت سیاسی جامعه آمریکا و ایران و مقایسه این دو، نگرش غرب و افکار عمومی به ملت ایران، علت و ریشه تحریم ها علیه جمهوری اسلامی، به راه افتادن موج جدید توطئه غرب برای اسلام هراسی و مسایل روز از جمله مباحثی است که با حضور تحلیلگر و مستندساز سیاسی شبکه پرس تی وی که خود زمانی پرورش یافته جامعه آمریکاست، از اهداف برگزاری این نشست است.

بذرگر بیان کرد: این نشست چهاردهم اردیبهشت ماه/ شنبه شب، درتالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

میلانی فرانکلین در سال 1959 در ایالت لویزیانا آمریکا در یک خانواده مسیحی کاتولیک که از سرخ پوستان آمریکا بودند، متولد شده و پس از تحصیل در رشته رادیو تلویزیون دانشگاه همان ایالت، به عنوان مجری در یکی از شبکه های تلویزیونی مشغول به کار شد.

وی با مطالعه تاریخ انقلاب و شخصیت امام خمینی(ره) و تحقیق درباره دین اسلام، حقیقت را در این دین مبین یافته و در سن 22 سالگی به دین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد و با مردی مسلمان و ایرانی ازدواج کرد.

لازم به ذکر است که وی پس از اسلام آوردن، مجبور به ترک فعالیت خود در تلویزیون آمریکا شد و هم اکنون به عنوان مجری و تحلیلگر سیاسی در شبکه پرس تی وی مشغول به فعالیت است.


نظر شما :