شکل گیری گفتمان الهی در دانشگاه از ضروریات است(۱۶-۲-۹۲)

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۶ کد : ۱۵۳۶۲ نهاد
تعداد بازدید:۷۸۹
حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان با طرح این سوال که چه کسی را انتخاب کنیم ؟ و اصلح کیست؟ افزود: شرکت وحضور در انتخابات به لحاظ حفظ نظام واجب است ولی هرگز نباید همراه با گناه باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان درجلسه تفسیر این هفته و درادامه تفسیر آیه 104 سوره انعام اظهار کردند: اگر بناباشد رئیس جمهور مناسبی در نظام ماانتخاب شود کسب بصیرت با توجه به رهنمودهای رهبرانقلاب می تواند به عنوان شاخص در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان با طرح این سوال که چه کسی را انتخاب کنیم ؟ و اصلح کیست؟ افزود: شرکت وحضور در انتخابات به لحاظ حفظ نظام واجب است ولی هرگز نباید همراه با گناه باشد. تخریب شخصیت افراد،بزرگنمایی،نسبت های ناروا، دروغ و غیبت از جمله گناهانی است که بعضی از افراد برای حفظ منافع خود مرتکب آن می شوند.

وی شرایط فرد اصلح را باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری به ترتیب زیر عنوان کرد: کسی که دردکشور رابفهمد ،درد مردم را بداند ، با مردم یگانه وصمیمی باشدو بسیاری موراد دیگر.

خادمیان افزود: در نظام جمهوری اسلامی نمی تواند نظام سکولار وتکنوکرات حاکم باشد حتی اگر لباس عدالت برتن آن باشد، نباید کاخ نشین باشد و باید با مشکلات افراد مستضعف آشنایی کامل داشته باشد .نباید اطرافیان رئیس جمهور دچار اشرافی گری شوند.

ایشان در ادامه گفت : شکل گیری گفتمان الهی در دانشگاه از ضروریات است.این گفتمان شامل گفتمان عدالت محوری، گفتمان دین گرائی، گفتمان علوی، گفتمان خط امام ورهبری و گفتمان مستضعف گرایی است.

ایشان در پایان با اشاره به جنایات اخیر فرقه ضاله وهابیت در منطقه سوریه واهانت به مقدسات اسلامی افزود: مجموعه دانشگاهیان این جنایات را محکوم کرده واز جوامع بشری خواستار رسیدگی جدی به این مسائل را دارند .


نظر شما :